FANDOM

  • Kraken

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 13.Nov 2019)
Rede vir redigering: Hierdie artikel Kraken is Onder Konstruksie.
Voeg voorheen bekende inligting by die artikel.

Kraken
Sandra W Pain88 Skaterdress
♥♥ Geen foto beskikbaar op die oomblik nie.
My arms sal jou soos tentakels gryp en jou na my toe trek, sodat jy vir ewig by my bly. —Sandra Ws Pain88 ♥♥—
Somebody Emblem
Katakana クラーケン
Romaji Kurāken
Tipe Somebody
Tuis Wêreld The Caribbean
Origin Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
Spel Kingdom Hearts III

1

2

Die Kraken is 'n karakter en antagonis van die wêreld die Karibiese Eilande wat in Kingdom Hearts III sal verskyn.[1] Hy het sy oorsprong in die Disney-film, Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest van 2006.

Die Kraken is 'n groot legendariese skepsel uit die oseane. Dit word beheer deur Davy Jones en hy gebruik die Kraken om sy teenstanders aan te val en te straf. Die Kraken maak almal vrees, selfs vir die mees ervare seerowers.

VerskyningEdit

PersoonlikheidEdit

StorielynEdit

Kingdom Hearts IIIEdit

GalleryEdit

OorsprongEdit

Die Kraken is 'n fiktiewe seemonster in die Pirates of the Caribbean-filmreeks. Die monster het sy eerste verskyning in Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest as 'n antagonis gemaak, wat deur rekenaargegenereerde beelde (CGI) uitgebeeld word. Die Kraken het 'n klein, simboliese voorkoms in die derde rolprent in die reeks, Pirates of the Caribbean: At World's End.

In die rolprente het Davy Jones die mag om dit te ontbied en dit te gebruik om aan te val wat hy ookal beveel, as gevolg van Davy Jones se krag om diegene wat hom skuld skuldig gemaak het, met 'n swartvlek te merk. Die Kraken vernietig twee skepe; Die eerste is die Edinburgh Trader wat Will Turner aan die gang is. Dit vernietig later die Black Pearl, waarin dit Jack Sparrow blyk te sluk en dood te maak, maar dit het hom na Davy Jones' Locker geneem. In die volgende film word Davy Jones gedwing om die Kraken te vernietig onder bevel van Lord Cutler Beckett, wat sy hart beheer.

  1. KINGDOM HEARTS III – TGS Big Hero 6 Trailer (Closed Captions)

Eksterne skakelsEdit