FANDOM

(Oop)
Voeg bekende inligting van Kingdom Key W by die artikel. Voeg inligting by vir die sintese materiale vir Kingdom Hearts III.

Hierdie artikel handel oor Mickey se opgegradeerde Keyblade.
Jy kan kyk sy oorspronklike Keyblade or of Sora se weergawe.

Die Kingdom Key W, ook bekend as Star Cluster (スタークラスター Sutā Kurasutā) en The King's Keyblade (王様のキーブレード Ō-sama no Kīburēdo)[1], is 'n kombinasie van Mickey se ander twee sleutelhangers, Star Seeker en Kingdom Key D, in Kingdom Hearts III.

OntwerpEdit

Die Kingdom Key W is gemodelleer na die Kingdom Key D en, in die breë, die Kingdom Key of Sora. Dit bevat 'n goue handwag en 'n blou lem wat met sterre gevorm is op die manier van die Star Seeker. Die konkawe reën wag is nou vervang met 'n diamantvormige klokvorm. Aan die boonste twee hoeke van die handwag is vyfpuntige sterontwerpe, terwyl dit lyk asof die onderste twee massiewe goue skroewe het. Tussen die handvatsel en die reën wag is 'n glasagtige koepel, diepblou en gespikkel wit soos 'n sterrehemel, en op die handwag onder die handvatsel is 'n goue sekelmaan. Die tande van die lem is nou silwer, en die kroonvorm is gevoer. Die Sleutelhanger het goue skakels wat met 'n verborge goue Mickey Token verbind word.

StorielynEdit

Kingdom Hearts IIIEdit

Nadat Mickey se Kingdom Key D beskadig is tydens 'n geveg met 'n Demon Tower, gaan Mickey en Riku na die Mysterious Tower om opgraderings te ontvang.

Met die Kingdom Key W in die hand, keer Mickey en Riku terug na die Donker Marge om Aqua te vind, net vir Mickey wat deur 'n ander Demon Tower ingehou en ontwapen word. Anti-Aqua kom uit die demon toring, tel die Kingdom Key W op en wend dit aan teen Riku en Sora.

Nadat Sora, Aqua uit die duisternis bevry het, hervat Mickey die gebruik van die Kingdom Key W en gebruik dit tydens die botsing tussen die sewe voogde van die lig en die dertien soekers van die duisternis.

GalleryEdit

Sien ookEdit

  1. Kingdom Key W bly naamloos in Kingdom Hearts III. Sy naam is amptelik onthul deur Ultimania se gids tot die spel.

Eksterne skakelsEdit