FANDOM

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 14.Des 2019)
Voeg bekende inligting van King of Toys by die artikel.

Location HP Strength Defense EXP
Toy Box 1600 27 13 0
Physical Fire Blizzard Thunder Water
×1 ×0.7 ×1 ×0.5 ×0.7
Aero Dark Neutral Rapid-fire
×0.5 ×0.7 ×1 ×0.7
Freeze Electrify Stun Hunny
Reaction
Endurance
Revenge
Value
Attraction
Magnification
Damage
Limit
×0.5 12

Rewards
Sora: Max HP +10, Falling Slash
World(s)
Toy Box

Die King of Toys (afrikaans.: Koning van Speelgoed) is 'n Emblem hartlose wat in Kingdom Hearts III voorkom. Hy is 'n baas teenstander vir Sora in die wêreld speelgoed boks.

Dit is van die duisternis in Buzz se hart geskep deur Young Xehanort, wat dit uniek maak omdat dit nie geskep is met 'n hart wat tot in die duisternis geval het nie.

VoorkomsEdit

Hy lyk soos sy verskyning uit 'n kruising tussen 'n UFO, en 'n vragmotor. Dit het 'n vals gesig op die voorkant van sy liggaam, wat aandag van sy ware gesig aflei. Sy gesig is die enigste kwesbare deel van hierdie Heartless.

StorielynEdit

Kingdom Hearts IIIEdit

Jonk Xehanort ontvoer Buzz deur 'n Marionet in besit te neem, sodat Xehanort hom deur 'n donker gang kan haal. Toe hy in 'n gebied in duisternis gehul deur Sora, Donald, Goofy en Woody gekonfronteer, Xehanort onthul dat al die duisternis het gekom van die wanhoop in sy hart van dit word geskei van Andy. Woody kan egter die verband tussen hom en Buzz gebruik om hom te bevry van die duisternis wat hom gevange houd. Boos, Xehanort gebruik die duisternis wat hy opgedoen het om die Koning van Speelgoed te skep om hulle besig te hou tydens sy toevlug te hou.

StrategieEdit

VideosEdit

Koning van Speelgoed—Kingdom Hearts III
Kingdom Hearts 3 King of Toys Boss Fight 6 (English)

Eksterne skakelsEdit