latest?cb=20130731205729&path-prefix=de Artikel Status: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 22.Jun 2021)
Voeg bekende inligting van Joyous Mushroom by die artikel.

User Pain88 (Sandra Ws) Porträt.jpg

Die Joyous Mushroom is 'n skild wat deur Goofy in Kingdom Hearts II Final Mix aangewend kan word.

Dit kan ook gevind word as die Joyous Mushroom+.

Ontwerp[edit | edit source]

Die Joyous Mushroom is gevorm soos 'n korter weergawe van die Heartless-embleem; sy basiese vorm is die van 'n groot hart met 'n kort fleur-de-lis aan die onderkant. Die rande is grys en die voorkant van die skild is donkergrys met drie grys, sigsakkende lyne wat dit versier. Oor die voorkant van die skild is die kop van een van die sampioen XIII. Die "kap" is grys met donkergrys, hoekige spirale daarop, sy gesig is swart en sy oë is geel en lyk asof dit gloei. Die punte van sy hande is onder sy kop sigbaar. Aan die weerskante van die skild is 'n kort swart sigsag doring.

Gallery[edit | edit source]

Joyous Mushroom
Joyous Mushroom+

Sien ook[edit | edit source]

Kommentaar en verwysings[edit | edit source]

  1. Die Mushroom XIII nr. 2, nr. 4, nr. 6, nr. 8, nr. 10 en nr. 12 laat 'n Joyous Mushroom 55% van die tyd val as hulle tevrede is op rang E, en 65% van die tyd as hulle tevrede is met rang D.
  2. Die Mushroom XIII nr. 2, nr. 4, nr. 6, nr. 8, nr. 10 en nr. 12 laat 'n Joyous Mushroom+ 35% van die tyd val as hulle tevrede is op rang D, en 75% van die tyd as hulle tevrede is met rang C.

Eksterne skakels[edit | edit source]