FANDOM

Jestabocky

Jestabocky (Spirit) KH3D

Jestabocky (Nightmare) KH3D

DreamEater Nightmare and Spirit Combination KH3D
Katakana オバケピエロ
Romaji Obake Piero
Japanese Obake Pierrot
Tipe Spirit Dream Eater
Nightmare Dream Eater
Tuis Wêreld Prankster's Paradise
Traverse Town
Country of the Musketeers
Spel Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance
Variations
Ghostabocky

Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance

Reports entry
When this spoofy spook isn't pretending to be prizes, it's trying to nab the real ones...and there's your opportunity to strike.

Recipe entry
When this spoofy spook isn't pretending to be prizes, it's trying to nab the real ones.

1

2

'N Jestabocky is 'n droom eter wat verskyn in Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance. Sy Gees-weergawe word verkry via sintese, terwyl sy Nagmerrie-weergawe gevind kan word in Prankster's Paradise, Traverse Town en in Country of the Musketeers.

Wanneer die gees weergawe verslaan word, verlaat sy agter die droomfragment Vibrant Fantasy. Sy skakel aanval is Vacuum Ghost.

VoorkomsEdit

'N Jestabocky is klein, spook-clown soos Dream Eaters wat lyk soos 'n hofnar of 'n marionet.

Die Droom Eater se naam gebruik die Japannese woord vir "Ghost" (御化け Obake). Sy naam bevat ook die Franse woord pierrot, wat 'n voorraad karakter in pantomime is, wat 'n hartseer clown met 'n wit gesig aandui. Dit is een van die min Dream Eaters waarvan die ontwerp nie op een of ander soort dier gebaseer is nie, alhoewel die fisiese voorkoms daarvan lyk soos 'n eier wat deur sekere diere geproduseer word. Die Engelse naam is 'n woord kombinasie van "jester" en "obake", hier geromaniseerd as "-abocky".

Gees

Die gees weergawe van die Jestabocky het 'n eiervormige lyf met 'n wit 'vel-toon', rooi merke wat lyk soos 'n baadjie, en 'n geel bors met die Spirit Dream Eater-simbool wat vierkantig op die bors sit. Sy geel oë is ovaal met swart rande. Sy oormatige tong is halfgeel en half pienk, geleë in 'n donker magenta mond. Dit het kleiner arms met dieselfde kleur as sy 'vel-toon' en ewe klein, ligblou voete. Dit het 'n ikoniese, snaakse, rooi jesterhoed op sy kop met ligblou en geel kolle. Die balle (of klokke) op elke punt van die hoed is blou, geel en rooi gestreep. Sy "klere" verander kleur wanneer die speler verfwapens gebruik.

Nagmerrie

'N Nagmerrie Jestabocky is net 'n palet-ruil van liggroen-blou "vel-toon" en rooi, pienk, pers en "klere", sowel as rooi voete. Dit dra 'n groot jesterhoed, pers met magenta en donkergroen kolle. Op die punte van die hoed is rooi en geelgroen balle of klokke. Dit het 'n perskleurige mond met 'n groot groen en blou tong. Dit het ook pienk en oranje wange en swart rimmedrooi oë.

StorielynEdit

Prankster's Paradise beskik oor 'n paar nagmerrie weergawes wat in vals kopieë van Pinocchio verander is. Wanneer Sora ondersoek, gooi hulle hul vermommings weg en noem ander Nagmerries om te help om teen hom te veg.

StrategieEdit

As 'n vyand vermom die Jestabocky homself dikwels as HP-balle, munny-, druppel punte of 'n skatkis, maar breek homself van sy vermomming en begin aanvalle af wanneer die protagonis die prys probeer herwin.

As 'n bondgenoot sal die Gees poog om pryse en vyand Nagmerries vir die protagonis te sluk, maar slegs as dit nie die kieskeurige eter Ingesteldheid beskik nie.

VermoënsEdit

VermoëskoppelingEdit

Jestabocky se Prys lys
Icon Attack KHBBS
Collision Magnet
Icon Magic KHBBS
Balloon
Icon Magic KHBBS
Balloonra
Icon Magic KHBBS
Spark
Icon Magic KHBBS
Bind
Stats Ability Icon KH3D
Attack Haste
Stats Ability Icon KH3D
Attack Haste
Stats Ability Icon KH3D
Magic Haste
Stats Ability Icon KH3D
Magic Haste
Stats Ability Icon KH3D
Magic Boost
Stats Ability Icon KH3D
Magic Boost
Stats Ability Icon KH3D
Thunder Screen
Stats Ability Icon KH3D
Thunder Screen
Stats Ability Icon KH3D
Thunder Screen
Stats Ability Icon KH3D
Blindness Block
Support Ability Icon KH3D
Treasure Magnet

AanvalleEdit

Naam Element Vlak Ingesteldheid
PE[1] F[1] C[1] G[1]
PirouetteDark1
ChompDark1
Tongue TieDark1
Noisy SlurpDark1
Icy RefluxBlizzard1
Go Go GhostlingDark1
Sneak AttackDark1

Naam Element Vlak Ingesteldheid
PE[1] F[1] C[1] G[1]
ChomparoundDark135%15%10%35%
Tongue TieDark1 20%10%20%
Noisy SlurpDark115%10%10%15%
Icy RefluxBlizzard115%35%30%10%
Go Go GhostlingDark115%20%30%10%
Sneak AttackDark120% 10%10%
ThundagaThunder1Gevorderde opdrag

Formules vir die sinteseEdit

Sora ontvang die Jestabocky formule nadat hy die Nagmerries verslaan het ná die ondersoek na die eerste Pinocchio-waarneming in Prankster's Paradise. Die Jestabocky kan geskep word deur vier verskillende formules.

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 Ingestelheid: PE=Picky Eater, F=Flake, C=Chicken, G=Gourmand

Eksterne skakelsEdit