FANDOM

Hierdie artikel handel oor die vermoë.
Jy kan kyk Luxord se limietbreek.
Sandra W Pain88 Skaterdress(5)

♥♥Geen foto beskikbaar op die oomblik nie. Sandra Ws (Pain88) poseer vir Kingdom Hearts♥♥

Jackpot (プライズアップ Puraizu Appu, lett. "Prize Up"), ook vertaal as Prize Power in Kingdom Hearts 358/2 Days, is 'n vermoë wat in Kingdom Hearts bekendgestel word. Dit verhoog tipies die daling koers van pryse.

Speletjie meganikaEdit

In Kingdom Hearts is Jackpot 'n ondersteuningsvermoë wat 2 AP kos om toe te rus. Die effek daarvan kan verhoog word deur meerdere kopieë van die vermoë toe te rus.

In Kingdom Hearts II is Jackpot 'n ondersteuningsvermoë wat 4 AP kos om toe te rus. Die effek daarvan kan verhoog word deur meerdere kopieë van die vermoë toe te rus. Die Jackpot vermenigvuldig die dalingskoers van vyande volgens die formule (0.5X + 1) waar X die aantal kopieë is wat toegerus is.

In Kingdom Hearts 358/2 Days is Prize Power 'n toerusting vermoë wat gevind kan word as Prize Power LV1 en Prize Power LV2. Prize Power LV1 en Prize Power LV2 verhoog die hoeveelheid HP wat herstel word deur HP-pryse op te tel, met Prize Power LV1 wat dit effens verhoog, en Prize Power LV2 dit groter vergroot.

Verkry van JackpotEdit

Kingdom HeartsEdit

Kingdom Hearts Final MixEdit

  • Sora verkry Jackpot op vlak 42 met die Dream Shield, vlak 63 met die Dream Rod, en vlak 100 met die Dream Sword.
  • Donald verkry Jackpot op vlak 54.
  • Goofy verkry Jackpot op vlak 12.
  • Aladdin het Jackpot as sy standaardvermoë.
  • Jack Skellington het Jackpot as sy standaardvermoë.
  • Peter Pan het Jackpot as sy standaardvermoë.

Kingdom Hearts IIEdit

Kingdom Hearts 358/2 DaysEdit

Ringe met Prize Power LV1Edit

Ringe met Prize Power LV2Edit

Sien ookEdit

Eksterne skakelsEdit