FANDOM

  • Illuminator
Illuminator

Illuminator KHII

Illuminator KHIIFM

Die Illuminator soos hy in Kingdom Hearts II verskyn
HeartlessBoss Heartless Emblem
Katakana イルミネーター
Romaji Iruminētā
Tipe Emblem Heartless
Tuis Wêreld Port Royal
Spel Kingdom Hearts II
Music1
Vim and Vigor
Vim and Vigor KHII

Kingdom Hearts II

A Heartless called forth in Port Royal by Pete.

It had glowing eyes and a lantern on its tail, which was used to absorb light and create darkness to help Barbossa, whose weakness was moonlight.
Location Lvl HP EXP Str Def
Port Royal 20 26 0 21 11
Weapon Fire Bliz. Thndr. Dark Other
x1.0 x0.5 x0.5 x0.5 x0.5 x0.75
Rewards
(1) Drive Ball x10
World(s)
Port Royal

1

2

Die Illuminator is 'n Embleem Heartless wat in Kingdom Hearts II gevind word. Dit is een van die baas teenstanders by Port Royal.

VoorkomsEdit

Die Illuminator is 'n akkedisagtige Heartless met groen vel op sy bolyf en blou vel op sy onderlyf. Sy arms is groot en groen, elke hande het drie kloue en hy dra 'n bruin armband. Sy bene is klein en krul aan die punt, en lyk meer gebruik om aan mure vas te klou as om te loop. Sy stert blyk te wees toegedraai in 'n rooi verband en eindig in 'n groot groen en blou lantaarn met rooi hoogtepunte. Op sy rug dra hy 'n groen ornament wat lyk soos 'n blasoen. Die kop van die Illuminator is groen en is meestal glad, behalwe vir 'n verdraaide, groen antenna wat uit sy rug spruit. Die mond is vol skerp tande en dit het 'n rooi, kameleonagtige tong. Die ligte geel oë van die Illuminator is meer prominent as dié van die meeste ander Hartlose en is eintlik die enigste dele van die Hartlose wat sigbaar is wanneer hulle die maanlig tydens die geveg absorbeer. Die hartlose simbool in die middel van sy voorkop.

In Kingdom Hearts II Final Mix is die Illuminator se vel 'n blougroen kleur. Sy kloue is goud gekleurt en sy armbande is geel. Rooi en blou is nou die mees prominente kleure op sy lantaarn, met geel wat as 'n hoogtepunt vir die ander dien.

Die Illuminator se naam is 'n ironiese verwysing na die woord "verlig", wat beteken "lig skyn op", presies die teenoorgestelde van wat die Illuminator in die geveg doen.

StorielynEdit

Kingdom Hearts IIEdit

Nadat Sora, Donald, Goofy en Jack Sparrow onderbreek kaptein Barbossa se seremoniële opoffering van William Turner, roep Barbossa Pete vir hulp om hom te help. Pete gee hom die Illuminator Heartless, wat die maanlig in die kamer absorbeer en Barbossa onkwetsbaar maak om aan te val. Alhoewel Pete nog 'n Illuminator opgeroep het elke keer as een oorwin is, het Sora en sy party daarin geslaag om Barbossa te verslaan en Pete weg te ry.

StrategieEdit

Aanvalle
  • Shroud: Hy gebruik sy lanternstert om die arena met duisternis te bedek, maar dit maak geen skade nie.
  • Wall Hop: Spring van muur tot muur. Veroorsaak geen skade nie, maar verander die ligging van die verligter.

Terwyl die Illuminator geen noemenswaardige vermoëns het nie, het hy die vermoë om Barbossa in geveg te hulp: sy lantaarn kan die lig om hom omhels en die gebied in duisternis omhul om vyande te ontduik. Dit is baie swak, want dit het lae HP en val nooit aan nie. Wees gereed en aanval dit 'n paar keer en dit sal verslaan word. Pasop, aangesien Barbossa af en toe 'n ander sal oproep om hom te hulp.

VideosEdit

Captain Barbossa en Illuminator—Kingdom Hearts II Final Mix
Kingdom Hearts 2 Barbossa Boss Fight (PS3 1080p)

Eksterne skakelsEdit