FANDOM

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 17.Nov 2019)
Voeg bekende inligting van Hyperdrive by die artikel.

Die Hyperdrive is 'n sleutelhanger vir Terra's, Ventus's en Aqua se sleutel-swaarde wat in Kingdom Hearts Birth by Sleep verskyn.

Terra, Ventus en Aqua kry hierdie sleutel-swaard nadat hulle die wêreld Deep Space voltooi het.

OntwerpEdit

Die punt van die Hyperdrive-lem blyk die rooi polisiekruiser te wees wat Eksperiment 626 gebruik het om in Lilo & Stitch na die aarde te ontsnap. 'N Liggroen plasma-ontploffing kom van die lasers van die skip, met drie sirkelvormige punte wat as die tande dien, terwyl die skag van die lem, wat 'n kenmerkende heliksvorm het, die blou uitlaat van die enjins van die skip is; vir Terra se weergawe is daar drie lusse, terwyl daar vir Ventus en Aqua slegs een is. Die handwag het 'n voorkoms van ruimte-skiptegnologie, met 'n klein vertoonskerm wat ingebed is naby die basis van die skag. Die handvatsel het drie geel en drie swart strepe, dieselfde kleurpatroon as die waarskuwingstape. Die sleutelhanger lyk soos 'n dik blou draad wat van lig na donker verdwyn as dit ondertoe gaan, en die token is een van eksperiment 626 se blasters.

'N "Hyperdrive" is 'n kragtige soort enjin wat gereeld in wetenskapfiksie voorkom, waaronder Lilo & Sitch en die Deep Space-wêreld.

GalleryEdit

Eksterne skakelsEdit