FANDOM

(Oop)
Rede vir redigering: Voeg voorheen bekende inligting van Kingdom Hearts χ by die artikel.

Hocus Pocus
Hocus Pocus KHX
Katakana ホーカス・ポーカス
Romaji Hōkasu Pōkasu
Tipe Emblem Heartless
Tuis Wêreld Daybreak Town
Beast's Castle
Spel Kingdom Hearts χ
Variations
Behemoth
Destroyed Behemoth
Arch Behemoth

1

2

Die Hocus Pocus is 'n Embleem Heartless wat gedien het as 'n Raid Boss in Kingdom Hearts χ tydens die Halloween-gebeurtenis 2013.[1]

VoorkomsEdit

Hocus Pocus het 'n sekere ooreenkoms met die Behemoth in sy gestalte. Soos die Behemoth, is hy ook baie lank en het hy vier stewige bene. By sy voete is blou en baie skerp kloue. Sy bene is rooi. Een van sy eienaardighede is sy swart stert, wat lyk soos 'n gedroogde, ou knoestige boom, aan die einde daarvan is 'n vlermuis aan die bokant. Op sy swart getinte rug dra hy 'n soort spookhuis en verskeie klein oranje pampoenkoppe. Sy kop is ook 'n groot pampoen. Sy oë is heldergeel, sowel as sy kronkelende mond, wat hom 'n grimmige voorkoms gee. Sy swart en rooi hartelose embleem is op die voorkant van sy bors. Hy is ook omring deur verskeie swart vlermuise.

StrategieEdit

By die gebruik van die Starlight Sleutel-swaard reageer hy baie kwesbaar.

VideosEdit

Hocus Pocus—Kingdom Hearts Unchained χ
Kingdom Hearts Unchained X (Chi) Boss 26 Hocus Pocus

  1. In Kingdom Hearts Unchained χ hy is 'n Raid Boss-teenstander in Oktober 2016 tydens die enigste soeke: Defeat the Raid Boss to get medals by die Raid Level: Legendary! Don't Go Alone!, wat in die wêreld Beast's Castle plaasvind.

Eksterne skakelsEdit