latest?cb=20130731205729&path-prefix=de Artikel Status: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.

(Oop)
Voeg voorheen bekende inligting van Kingdom Hearts χ by die artikel..

User Pain88 (Sandra Ws) Porträt.jpg

Die Green Trident Tail (in Afrikaans Groen Tridentstert) is 'n Embleem hartelose wat verskyn in Kingdom Hearts χ as 'n raidbaas.[1]

Voorkoms[edit | edit source]

Die Green Trident Tail is 'n ander variant van die Trident Tail en lyk dieselfde in voorkoms, maar verskil van sy groen kleurskema. In die geval van die Groen Tridentstert, is die onderste kant getinte wit. Sy oë is geel van kleur en lyk soos die tipiese antennagtige wenke wat op die koppe van ander Heartless mense is. Die rooi en swart Heartless embleem is aan sy linkerkant, geplaas 'n bietjie agter sy vinne. Kenmerkend is sy stert, wat die vorm van 'n trident het. In vergelyking met die Omega-weergawe is die punt van sy stert effens korter.

Statistik[edit | edit source]

Kingdom Hearts χ
Raid baas
LV HP UCX Typ
1 5250000 Speed Gem KHX.png

Strategie[edit | edit source]

Die Green Trident Tail verskyn tydens sekere gebeure. By die gebruik van die Treasure Trove Sleutel-swaard reageer hy baie kwesbaar.

Kommentaar en verwysings[edit | edit source]

  1. In die variasies van rooi, groen en blou, word dit eers tydens die kaartversterkings gebeurtenis aangetref.

Eksterne skakels[edit | edit source]