FANDOM

(Oop)
Voeg bekende inligting van Grand Chef by die artikel. Voeg inligting by vir die sintese materiale vir Kingdom Hearts III.

Die Grand Chef is 'n Sleutelhanger vir Sora se Keyblade en verskyn in Kingdom Hearts III.

Sora ontvang hierdie sleutel-swaard nadat hy vyf sterre vir die Le Grand Bistrot in Twilight Town verdien het. Hierdie sleutel-swaard kan verbeter word deur met verskillende sintese materiale te smee.

OntwerpEdit

Die ontwerp van Grand Chef is gebaseer op Franse restaurante en ander elemente in die film Ratatouille. Die greep is 'n kurketrekker met 'n kurk daaraan vasgemaak. Die handwag bestaan ​​uit twee wynbottels met etikette uit 'n gekanselleerde promosie van 2007 met Costco om Ratatouille se vrylating te bevorder.[1] Die Eiffeltoring dien as lem en die punt bestaan ​​uit 'n vurk, mes, lepel en sjefhoed. 'N Beeld van 'n rot wat 'n houtlepel hou terwyl hy op 'n waterkraan staan, dien as die tande van die lem. The Keychain is 'n eenvoudige metaalketting met Auguste Gusteau se kookboek, Anyone Can Cook!, Wat dien as die token.

GalleryEdit

Formules vir die sinteseEdit

Kingdom Hearts IIIEdit

Hierdie sleutel-swaard kan verbeter word deur tien verskillende formules.

Lv Materials
1 Fluorite KHIII x1 Wellspring Shard KHIII x3
3 Fluorite KHIII x1 Wellspring Stone KHIII x1
4 Damascus KHIII x1 Wellspring Stone KHIII x1 Blazing Stone KHII x1
6 Damascus KHIII x1 Wellspring Gem KHIII x1
7 Adamantite KHIII x1 Wellspring Gem KHIII x1 Blazing Gem KHII x1
9 Adamantite KHIII x1 Wellspring Crystal KHIII x1
10 Electrum KHIII x1 Wellspring Crystal KHIII x1 Blazing Crystal KHIII x1

Eksterne skakelsEdit