FANDOM

Jy kan kyk die afwerker-opdrag beskikbaar onder Illusion-L..

Image 08062020-1 (Sandra Weiß)

♥♥Geen foto beskikbaar op die oomblik nie. Sandra Ws (Pain88) poseer vir Kingdom Hearts♥♥

Goofy Charge Lv2 KHCOM

Goofy Charge vlak2 in Kingdom Hearts: Chain of Memories.

Goofy Charge (グーフィーアタック Gūfī Atakku, lett. "Goofy Attack"), gedoop as Charge in Kingdom Hearts, is 'n tegniek wat in Kingdom Hearts en Kingdom Hearts: Chain of Memories verskyn. Dit laat die gebruiker toe om 'n stormagtige aanval op vyande te ontketen en hulle met 'n skild te slaan. Dit is 'n handtekeningvermoë van Goofy.

Die Goofy Charge aanval tegniek is nie beskikbaar in Kingdom Hearts Re:Chain of Memories nie en is in plaas daarvan vervang deur Goofy Tornado, wat ook met twee of drie Goofy-vriendskaarte geaktiveer kan word.

Speletjie meganikaEdit

In Kingdom Hearts is Charge 'n gevegsvermoë wat deur Goofy gebruik kan word. Dit is 'n spesiale aanval wat 2 AP kos om toe te rus en 1 MP om te gebruik.

In Kingdom Hearts: Chain of Memories is Goofy Charge die effek van die Goofy-vriendskaart, terwyl Goofy Charge Lv2 'n vriend Sleight is. As dit gebruik word, word Goofy geroep en hy slaan op vyande, klap en stunning hulle met sy skild. Die sterkte van die aanval neem toe met sy vlak.
Die kaartkombinasie vir Goofy Charge Lv2 is:

Goofy (card) + Goofy (card)

Verkry van Goofy ChargeEdit

Kingdom HeartsEdit

  • Goofy verkry Charge nadat hy vlak 15 bereik het.

Kingdom Hearts: Chain of MemoriesEdit

  • Sora kan Goofy Charge gebruik op enige vloer waarop die Goofy-vriendskaart beskikbaar is.

Sien ookEdit

Eksterne skakelsEdit