FANDOM

Gift Shadow
Gift Shadow KHX
'N Gift Shadow (Geskenkskadu) soos hy verskyn in Kingdom Hearts χ
Katakana ギフトシャドウ
Romaji Gifuto Shadou
Tipe Pureblood Heartless
Tuis Wêreld Kasteel van drome
Spel Kingdom Hearts χ
Variations
Shadow
Mega-Shadow
Gigas Shadow
Flower Rider
Lion Dancer
Rodeo Rider
Candy Apple
Poison Apple

Kingdom Hearts Unchained χ

The best things come in small packages! This festive Heartless drops plenty of attack prizes, so fill your gauge, then launch your attack!

1

2

'N Gift Shadow (afrikaans: Geskenkskadu) is 'n Pureblood hartelose wat in Kingdom Hearts χ tydens die gebeurtenis Kersfees van 2013 verskyn. Dit kan gevind word in Kasteel van drome.

VoorkomsEdit

Die gifskaduwee lyk soos 'n skaduwee van sy liggaamsbou, net dat hy as 'n geskenk vermom is, soos dit reeds deur sy naam aangedui word. Hy dra 'n koniese vormige partytjie hoed met pers en fuchsia-gekleurde lyne, 'n pienk boog en 'n paar geel kolle en sterre as 'n versiering. Die res van sy lyf, met die uitsondering van die arms en bene, is in 'n geelwit vierkantige boks, wat dwars met twee rooi geskenk lintjies versier is. Hy het die tipiese geel oë van die hartelose, sonder leerlinge. Slegs 'n swart antenna op sy kop kan gesien word, aangesien die ander een deur sy partyhoed bedek is.

StatistiekEdit

Kingdom Hearts χ
Event
LV AP HP EXP LUX Munny Kaarte Event UCX Typ
3
33
77
3
3
7
3179
9733
3150
42
40
80
15
1
25
225
225
1225
234
236
ChristmasPower Gem KHX
Krag

StrategieEdit

Die Gift Shadow het baie spesiale aanvalballe waarmee spelers vinnig hul spesiale aanvalbalk kan invul.

Eksterne skakelsEdit