FANDOM

(Oop)
Rede vir redigering: Voeg bekende stats inligting van Ghostabocky by die artikel.

Ghostabocky

Ghostabocky (Spirit) KH3D

Ghostabocky (Nightmare) KH3D

Ghostabocky (Rare) KH3D

DreamEater Nightmare and Spirit Combination KH3D
Katakana オバケゴースト
Romaji Obake Gōsuto
Japanese Obake Ghost
Tipe Spirit Dream Eater
Nightmare Dream Eater
Tuis Wêreld Symphony of Sorcery
The World That Never Was
Spel Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance
Variations
Jestabocky

Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance

A wight that can blink out of sight and fight with sprite-height frights is tight... but smite it with light and it's nighty-nite, aight?

1

2

'N Ghostabocky is 'n droom eter wat verskyn in Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance.

Sy Gees-weergawe word verkry via sintese, terwyl sy Nagmerrie-weergawe gevind kan word in Symphony of Sorcery, en The World That Never Was en in La Cité des Cloches en Country of the Musketeers in 'n portaal.

Sy skaars weergawe kan gevind word in Symphony of Sorcery in 'n spesiale portaal.

Wanneer die gees weergawe verslaan word, verlaat sy agter die droomfragment Troubling Fantasy. Sy skakel aanval is Vacuum Ghost.

VoorkomsEdit

Die Ghostabocky is 'n diminutiewe Spook Dream Eater wat soos 'n eier gevorm word.

Die Droom Eater se Japannese naam gebruik die Japannese woord vir "spook" (お化け obake), terwyl sy Engelse naam 'n woordkombinasie is van beide die Japannese woord en "ghost".

Gees

As 'n gees is die Droom Eater se hoofliggaam 'n donkergeel kleur met 'n ligte olyfstert. Die Gees-embleem is aan die onderkant van sy lyf geleë. Dit sport 'n nagpet wat 'n ligte olywe met 'n klein halfronde geel pleister naby die oë is en eindig met 'n groot bal wat pienk met geel wit met twee wit lyne meng. Die Ghostabocky het twee geel oë wat semi-sirkelvormig is en swart ooggleuels om die oë wat strek van die sye uitstrek. Dit het gewoonlik sy mond oop, met 'n groot tongkleurige pienk geel aan die einde, met skerp wit tande en klein magenta balle naby die sye van die mond, langs sy mond het dit twee geel kolle. Dit gebruik veelkleurige eetgerei as wapens, in geel-getikte hande. Deur 'n verfpistool te gebruik, sal die groen dele van die liggaam sowel as die groen van die pet verander.

Nagmerrie

As 'n nagmerrie het die Ghostabocky 'n donkergrys lyf, met 'n lugblou stert, die Nagmerrie-embleem is op die basis van sy lyf geleë. Dit dra 'n lugblauwe nagkaap wat 'n klein halfronde pers-swart pleister naby die oë het en eindig met 'n groot bal wat lug-blou tot pers met twee helder geel lyne meng. Dit het twee helder rooi oë wat ovaal in vorm is en swart ooggleuels rondom die oë wat strepe van die sye het. Dit het sy mond oop, met 'n groot tongkleurige persmengsel aan die einde, met skerp wit tande en klein donker magenta balle naby die sye van die mond. Daar is twee wit kolle langs sy mond. Dit gebruik veelkleurige eetgerei as wapens, met swart-getikte hande. In sy skaars Nightmare-voorkoms, dra dit presies dieselfde voorkoms uit sy standaard Nagmerrie-inkarnasie, maar sy liggaam word 'n gloeiende turkoois-blou mengsel.

VermoënsEdit

VermoëskoppelingEdit

Ghostabocky se Prys lys
Icon Attack KHBBS
Dark Aura
Icon Magic KHBBS
Zero Gravira
Icon Magic KHBBS
Vanish
Stats Ability Icon KH3D
Magic Haste
Stats Ability Icon KH3D
Magic Haste
Stats Ability Icon KH3D
Magic Haste
Stats Ability Icon KH3D
Attack Boost
Stats Ability Icon KH3D
Magic Boost
Stats Ability Icon KH3D
Dark Screen
Stats Ability Icon KH3D
Dark Screen
Stats Ability Icon KH3D
Dark Screen
Stats Ability Icon KH3D
Dark Screen
Stats Ability Icon KH3D
Dark Screen
Stats Ability Icon KH3D
Blindness Block
Stats Ability Icon KH3D
Slow Block
Support Ability Icon KH3D
Treasure Magnet

AanvalleEdit

Naam Element Vlak Ingesteldheid
BE[1] P[1] S[1] SP[1]
Fork JabDark1
Knife SliceDark1
ChompDark1
Tongue TieDark1
Slurp 'n' BurpDark1
Icy RefluxBlizzard1
Go Go GhostlingDark1
BlizzardBlizzard1
Blizzara10
Blizzaga20
Zero GravityNeutral1
Zero Gravira15
Zero Graviga22
MiniNeutral23
ConfuseNeutral13
Vanish7
Drain4
Haste17

Naam Element Vlak Ingesteldheid
BE[1] P[1] S[1] SP[1]
Bon AppetitDark140%15%25%30%
Tongue TieDark125%25%15%5%
Slurp 'n' BurpDark115%10%10%10%
Icy RefluxBlizzard1 35%10%
Zero GravityNeutral1 10%5%
Zero Gravira15
Zero Graviga22
MiniNeutral23 5%10%
Vanish75% 15%10%
Dark MistDark1Gevorderde opdrag

Formules vir die sinteseEdit

Riku kan die Ghostabocky formule kry deur die tweede spesiale portaal in Symphony of Sorcery te ontsluit. Die Ghostabocky kan geskep word deur vier verskillende formules.

TriviaEdit

  • Die Sweet Dreams Sleutelhanger bevat die Ghostabocky in die ontwerp van sy hilt.

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 Ingestelheid: BE=Big Eater, P=Phantom, S=Shaman, SP=Split Personality

Eksterne skakelsEdit