FANDOM

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 18.Okt 2019)
Rede vir redigering: Hierdie artikel Game Central Station is Onder Konstruksie.
Voeg voorheen bekende inligting by die artikel.

Game Central Station is 'n wêreld wat in Kingdom Hearts Union χ geïmplementeer word. Dit is gebaseer op die Disney-fliek, Wreck-It Ralph.

Die Game Central Station dien as 'n sentrale stasie en 'n wêreld sentrum wat bestaande met ander van data wêrelde verbind en reis tussen hierdie toelaat. Die Speler en Ephemer ondersoek die Game Central Station om die voorkoms van foute in die Stad Daybreak Town te verstaan.

Instellings en gebiedeEdit

StorielynEdit

Kingdom Hearts Union χ[Cross]Edit

Na aanleiding van die herhalende en onlangse foute in die Daybreak Town, besluit Ephemer en die Speler en hulle Chirithy om die bron van die probleme op te spoor. Met behulp van 'n portaal volg die groep die Flappy Bugs, wat hulle na Game Central Station lei.

Op die eerste keer verras om in 'n nuwe wêreld te kom, vind die groep vinnig die teenwoordigheid van verskeie "ingange" en "uitgange" na ander plekke. Toe hulle hul teikens identifiseer, besluit die groep vinnig om te separate: Die Speler en Chirithy streef na die Flap Bugs na Niceland, terwyl Ephemer die Darklings in die Cy-Bug Sector najaag.

Gekoppelde wêrelde deur Game Central StationEdit

Die lis van wêrelde wat deur Game Central Station gekoppel is:[1]

VyandeEdit

HeartlessEdit

  1. Tot op datum is die enigste speelbare area in die wêreld toegang tussen Game Central Station en Daybreak Town. Die res van die wêreld het net in die vorm van film verskyn.

Eksterne skakelsEdit