Namin%C3%A9_CGI_Talksprite.png Artikel Status: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.

(Oop)
Hierdie artikel is geredigeer net gesamentlik geskep. Neem deel en let op die artikel praat bladsy.
Rede vir redigering: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.
Voeg bekende inligting van Game:Phantom Aqua by die artikel.
Die laaste redigering was: 18.06.2020

User Pain88 (Sandra Ws) Porträt

Hierdie artikel handel oor Die baas van Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage-.
Jy kan kyk die karakter van Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage-.

Phantom Aqua
Sandra W Pain88 Skaterdress(6)
♥♥Geen foto beskikbaar op die oomblik nie.
Is jy waardig my hart, kan ek vol liefde wees. —Sandra Ws (Gebruiker Pain88)♥♥—
Karakter baas Somebody Emblem
Katakana ミラージュアクア
Romaji Mirāju Akua
Japanese Mirage Aqua
Tipe Somebody
Tuis Wêreld Realm of Darkness
Spel Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage-
Variations
Anti-Aqua

1

2

Phantom Aqua is 'n baas in Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage- wat drie keer in die geskiedenis teen Aqua veg.

StrategieEdit

Eerste strydEdit

Die eerste stryd teen Phantom Aqua is relatief die maklikste stryd teen haar. In hierdie vorm het sy net min aanvalle. Vir een ding kan sy kortliks verdwyn om weer aan te val en sy kan ses groot yskristalle op Aqua oproep wat Aqua kan omsluit. Wanneer sy die aanval begin, is dit moontlik om dit met enige magiese towerspel, verkieslik Thundaga, te kanselleer weens sy oombliklike aanval. Sy kan ook teleportende kombinasies uitvoer, wat geblokkeer kan word. Wanneer sy kwesbaar lyk, val haar aan met Keyblade-combo's en sy sal binnekort val. Wanneer die kombinasies met magie te meng, maak dit moontlik om hierdie weergawe in een skuif te verslaan.

Tweede strydEdit

Die tweede geveg is byna identies aan die eerste. Phantom Aqua behou haar beweging vanaf die eerste geveg, maar sy gebruik dit meer gereeld. Tog kan dieselfde taktiek gebruik word om haar te beëindig.

Derde strydEdit

Phantom Aqua verander drasties haar beweging in die derde geveg. Nie net het sy drie gesondheidsbalkies nie, maar sy het nou toegang tot Spellweaver, dus wees selfs meer versigtig.

Wanneer die stryd begin, aktiveer Phantom Aqua Spellweaver. Bly weg van haar wanneer sy dit doen omdat die bars wat sy skep uit die aktivering skade kan lewer. Gedurende hierdie tydperk kan sy orbs brand wat Aqua kan dop. Soms gaan sy die arena met haar klone dwaal, en vertel Aqua verskeie beledigings en indringende gedagtes. Die regte een kan onderskei word van die normale gesondheidsbalk, in teenstelling met die volle enkelgesondheidsbalk wat die klone het, sowel as om weg te tel wanneer Aqua te naby kom, eerder as verdwyn. As Aqua nie in staat is om die regte fantoom betyds op te spoor nie, of om al die klone te laat verdwyn, sal die fantoom en nege ander klone weer verskyn en onmiddellik uit magiese bol afbrand. Thundaga is voldoende genoeg om die regte Phantom Aqua vinnig te ontbloot. Uiteindelik sal Phantom Aqua en drie van haar klone die Spellweaver-afwerker en Aqua-omgewing gebruik, kort voor hulle probeer om in te sluit en die finale ys-gebaseerde aanval los te maak, wat groot skade aanrig. Hierdie aanval het geen ontsnapping nie, aangesien die vier ook Aqua sal dop, maak nie saak hoe vinnig sy beweeg nie, en almal ontbloot Blizzaga-spells wat voorkom dat Aqua probeer spring om die afreter te vermy. Barrière is nodig om die aanval te oorleef, en die ware fantoom sal vir 'n kort oomblik wyd oopgelaat word wanneer die aanval voltooi word. Van dan af sal sy Spellweaver gereeld aktiveer.

Foutlose oorwinningEdit

Hierdie Phantom Aqua word 'n ekstra moeilikheidsgraad gegee wanneer daar 'n doelwit is wat vereis dat die speler nie tydens hierdie stryd enige skade aanrig nie. Die eerste en mees noodsaaklike stap is om die eerste twee weergawes van die baas as 'n soort oefening te gebruik; leer die tydsberekening vir aanvalle, leer of 'n versperring of 'n karretjie die optimale tellers vir verskillende aanvalle is en watter aanvalle die fantoom kwesbaar kan laat. Die moeilikste deel van die stryd is om te leer hoe om Spellweaver te hanteer sonder om 'n enkele treffer te ontvang. Nog 'n probleem is om eenvoudig die strategieë van die vorige vorms aan te pas by die huidige, meer aggressiewe Phantom Aqua. Met tyd en geduld sal die doelwit natuurlik volledig wees.

Geheime baasEdit

'N veel meer kragtige weergawe van Phantom Aqua is die laaste baas van die Zodiac baas stormloop in die World Within, en word beskou as die moeilikste baas van die spel. Nie net spog sy meer gesondheid nie, sy het 'n handvol nuwe aanvalle. Baie van haar aanvalle kan nie in hierdie fase geblokkeer word nie, soos aangedui deur rooi auras, wat tydswagte Cartwheels nodig het om hulle te vermy. In die algemeen sal al haar aanvalle groot skade hanteer wat in staat is om Aqua af te sluit in een keer as sy nie tweede kans en een keer meer gehad het nie. Phantom Aqua het baie min openings, maar wanneer sy 'n opening verlaat, maak die meeste uit haar kwesbare venster met kombinasies van fisiese aanvalle en magie.

Hierdie afdeling van die artikel is 'n Saadjie. Jy kan help deur dit uit te brei..Blue Rhapsody KHCOM

VideoEdit

Phantom Aqua — KH0.2BBS Geheime baas Phantom Aqua — KH0.2BBS