FANDOM

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 9.Des 2019)
Voeg bekende inligting van Frolic Flame by die artikel.

Frolic Flame is 'n sleutelhanger vir Ventus se sleutel-swaard wat in Kingdom Hearts Birth by Sleep verskyn.

OntwerpEdit

Die ronde beskerming van die Frolic Flame het 'n swart buitenste rand wat met kort spykers en 'n rooi binnerand gevoer is, soos die Lea se frisbees. Die handvatsel is swart met 'n donkerblou "inpak" daarop. Die basis van die lem lyk soos die vlammende bomontwerp op Lea se frisbees. Die lem en tande word gevorm deur 'n groot vuur-pluim wat aan die punt krul, wat 'n sirkelvormige gaping in die kop van die lem agterlaat. Die sleutelhanger het drie skakels wat soos klein vlamme lyk, terwyl die token lyk soos 'n bom, 'n herhalende, vuurgebaseerde wese uit die Final Fantasy-reeks.

Hierdie Keyblade het 'n groot ooreenkoms met die Maverick Flare in kleurskema en ontwerp, maar die tande het 'n sterker ooreenkoms met die Leviathan.

Die naam van die Frolic Flame verwys na Lea en Axel. Beide "frolic" en "rascal" verwys na Lea se lighartige en onheilspellende aard, terwyl "flame" verwys na Lea en sy Niemand se assosiasie met vuur nie.

Sien ookEdit

Eksterne skakelsEdit