FANDOM

Foxstar
Red Foxstar (Spirit) KHUX
Symbol - Dream Eater (Spirit)
Katakana フォックスター

Romaji Fokkusutā

Tipe Spirit Dream Eater

Home Wêreld Daybreak Town

Rol Bondgenoot

Speletjie Kingdom Hearts Union χ

'N Foxstar is 'n troeteldier droom eter wat in Kingdom Hearts Union χ verskyn. Hy kom tot dusver net in 'n rooi variant. Die rooi variant was langs die rooi sonbril beskikbaar as deel van die Limited Missions in Mei 2018.

VoorkomsEdit

Foxstars is klein jakkals-droom-eters wat in 'n basiese variant van rooi aangetref word. Foxstars is bedek met rooi pels van kop tot tone, behalwe vir hul wit onderlyf, die onderste helfte van hul gesig, en die punte van hul sterte en die swart punte van hul ore en voete. Hulle het lang gesigte met klein neuse en dun oë, twee vooroorsende ore bo-op hul kop, en hul rug is versier met drie klein sterre wat die groter ster op die Foxstars se voorhoofde komplimenteer.

StorielynEdit

Kingdom Hearts Union χEdit

Na aanleiding van die gebeure van die Keyblade-oorlog, besluit die nuwe Unie-leiers, Ephemer, Skuld, Ventus, Brain en Lauriam om te vier deur nuwe Gees vir die Perdeblomme te verskaf. Ephemer gaan saam met Skuld en Ventus die nodige bestanddele in te samel, terwyl Brain en Lauriam agterbly om voor te berei. Kort daarna, 'n Chirithy benader die Speler en skep 'n "troeteldier" vir hulle, met die gebruik van sommige van die Speler se Chirithy se bont.

Eksterne skakelsEdit