Die Follow the Wind (in afrikaans.: Volg die wind) is 'n sleutelhanger vir Sora se Keyblade wat verskyn in Kingdom Hearts Re:Chain of Memories en Kingdom Hearts II.

Ontwerp[edit | edit source]

Die tande van die Keyblade is soos 'n skeepsanker. Die handwag lyk soos die roer van 'n skip. Daar is een van die vervloekte Aztec Medallions op die gryp van die Keyblade en 'n ander as die Sleutelhanger-token. Die Keyblade vervaardig Medaljong-embleme wanneer dit 'n voorwerp tref.

Die verskeidenheid wat by die Keyblade-begraafplaas gesien word, het 'n donkerder, grys kleurskema en 'n dunner anker by die tande. Daar is ook nie 'n sleutelhanger nie.

Speletjie meganika[edit | edit source]

Aangesien die vermoë van Follow the Wind Draw is, is dit baie nuttig om die meestervorm op te gradeer, veral as dit gekombineer word met een of meer addisionele trekkings en/of die Wishing Lamp Keyblade (wat 'n boerpot het).

Ander verskynings[edit | edit source]

The Follow the Wind is een van die Keyblades met die reeks 1 Play Arts Wisdom Form.

Gallery[edit | edit source]

Kommentaar en verwysings[edit | edit source]

  1. Slegs beskikbaar in die oorspronklike Japanse vrystelling van Kingdom Hearts Re:Chain of Memories na die voltooi van Kingdom Hearts II Final Mix, en in die oorspronklike Engelse vrystelling na die voltooi van "Sora's Story" en "Reverse/Rebirth".

Eksterne skakels[edit | edit source]