FANDOM

(Oop)
Voeg bekende inligting van Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage- en/of Kingdom Hearts Union χ by die artikel.

Fluttering

Fluttering KH0.2

Fluttering KHUX

Katakana フーカバー
Romaji Fūkabā
Tipe Pureblood Heartless
Tuis Wêreld Realm of Darkness
Daybreak Town
Enchanted Dominion
Speletjies Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage-
Kingdom Hearts Union χ
Variations
Flutterings

Kingdom Hearts Unchained χ

The number above this winged wonder gets smaller with every Medal you use. Once it reaches 0, it’ll unleash a powerful attack.

1

2

Die Fluttering is 'n Pureblood hartelose wat in Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage- en Kingdom Hearts Union χ voorkom.[1][2]

VoorkomsEdit

'N Fluttering is 'n kruis tussen wat soos 'n sambreel en 'n kolf lyk. Fladderings is geneig om onderstebo te hang in plaas van om soos ander Heartless te materialiseer.

StrategieEdit

Dit is kwesbaar vir alle magiese en melee skade. Wanneer dit genoeg benadeel word, begin Flutterings soos tops spin. Om hulle te terug te veg, is onmoontlik, tensy Guard gebruik word.

  1. Tydens Quest 680: Fluttering Away, verskyn hy as 'n teenstander in die Korridor van die Duisternis.
  2. Hy verskyn ook as 'n teenstander tydens Coliseum Quests/Februarie 2018, Colosseum Quests/Maart 2018, Coliseum Quests/April 2018 en Coliseum Quests/Mei 2018.

Eksterne skakelsEdit