FANDOM

Flower Rider

Kingdom Hearts Union χ
Don't let its appearance deceive you. This flower definitely has thorns! It also inflicts enemies with sleep and heals its allies.

'N Flower Rider (afrikaans: Blom Ruiter) is 'n Emblem hartelose wat in Kingdom Hearts χ voorkom. Dit kan gevind word in Wonderland en Enchanted Dominion.

VoorkomsEdit

Die Flower Rider het twee dele: die "ruiter" en die "blom". Die "ruiter" is eintlik 'n algemene Shadow Heartless met 'n klein, onderstebo pers blom op een van sy antennas. Die blom waarop die hartlose ritte, lyk soos 'n petunia en 'n gemengde kleur van pers en verwante skakerings terwyl die kern geel is. Die petunia se helderkleurige stamme eindig in 'n geel einde aanhangsel waar sy groen blare gevorm word om as 'n soort propeller te dien. Met die oop kelk sade kan afgedank word. Sy oë is heldergeel en pupilagtig. An sy hoof dra hy 'n pers blom met wit blomme.

StatistiekEdit

Kingdom Hearts χ
Kingdom Hearts χ algemene
LV AP HP EXP LUX Munny Kaarte Plek UCX Typ
166?160845016
58
107
WonderlandSpeed Gem KHX
Spoed

StrategieEdit

In die stryd teen hierdie hartelose moet opgemerk word dat hy sy opponent in slaapstatus kan plaas en ook ander hartelose bondgenote saam met hom kan genees.

Eksterne skakelsEdit