latest?cb=20130731205729&path-prefix=de Artikel Status: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.

(Oop)
Hierdie artikel is geredigeer net gesamentlik geskep. Neem deel en let op die artikel praat bladsy.
Rede vir redigering: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.
Voeg bekende inligting van Flappy Bug Swarm by die artikel.
Die laaste redigering was: 05.10.2019

User Pain88 (Sandra Ws) Porträt.jpg

Flappy Bug Swarm
Flappy Bug Swarm KHUX.png
Heartless Heartless Emblem.png
Katakana フラップバグスクワッド
Romaji Furappu Bagu Sukuwaddo
Japanese Flap Bug Squad
Tipe Pureblood Heartless
Tuis Wêreld Niceland
Spel Kingdom Hearts Union χ
Variations
Flappy Bug

1

2

Die Flappy Bug Swarm is 'n kollektiewe van Flappy Bugs Pureblood Heartless wat in Kingdom Hearts Union χ gestel as 'n baas teenstander in Niceland is.[1]

Voorkoms[edit | edit source]

Soos die naam aandui, is die Flappy Bug Swarm 'n groep van vyf Flappy Bugs wat saam veg. Andersins, hulle is heeltemal identies aan die Flappy Bugs.

Storielyn[edit | edit source]

Kingdom Hearts Union χ[Cross][edit | edit source]

Nadat hy die toneel gesien het waar Ralph die fes van die lieflike inwoners verlaat het en verseker dat hy homself 'n pragtige medalje van helde sou kry, besluit Chirithy en die speler om hom te volg om 'n bietjie meer oor Niceland te leer.

Deur die gebou te verlaat, word hulle gevang deur Felix, wat, in angs, vertel hulle dat Ralph verdwyn het en dat die spel nie kan voortgaan sonder sy skurk nie. Dan verskyn Flappy Bugs. Felix skuil in die gebou, terwyl die speler die hartelose versorg. Na die verslaan van 'n paar Flappy Bugs, verskyn 'n Flappy Bug Swarm. Die speler sien hulle en hy dit regkry om hulle te verslaan.

Strategie[edit | edit source]

Hierdie afdeling van die artikel is 'n Saadjie. Jy kan help deur dit uit te brei..Blue Rhapsody KHCOM.png

Kommentaar en verwysings[edit | edit source]

  1. Die Flappy Bug Swarm Heartless verskyn vir die eerste keer in die Daybreak Town Quest 885.

Eksterne skakels[edit | edit source]