FANDOM

(Oop)
Voeg bekende inligting van Flappy Bug by die artikel.

Flappy Bug
Flappy Bug KHUX
Katakana フラップバグ
Romaji Furappu Bagu
Tipe Pureblood Heartless
Tuis Wêreld Niceland
Spel Kingdom Hearts Union χ
Variations
Flappy Bug Swarm

1

2

Die Flappy Bug is 'n Pureblood Heartless dit in Kingdom Hearts Union χ verskyn.[1]

VoorkomsEdit

Die Flappy Bug deel sy ontwerp met die Bug Blox. Die liggaam van hierdie Heartless is 'n normale Bug Blox. Hy het ook twee klein rooi vlerke aan sy sye, sowel as twee geel oë.

StorielynEdit

Kingdom Hearts Union χ[Cross]Edit

Om onbekende redes begin Flappy Bugs by Daybreak Town verskyn, wat foute regoor die stad veroorsaak. Baie is getuies van hierdie verskynsel en die voorkoms van Flappy Bugs. In die beheerkamer van die Kloktoring ontmoet Brain die bron van die foute op te spoor; in 'n onbekende wêreld wat verband hou met Daybreak Town.

Ephemer, die Speler en sy Chirithy besluit om die baan van die Flappy Bug te volg om die oorsprong van hul voorkoms te ontdek. Die trio bereik uiteindelik die Game Central Station en merk op dat die Flappy Bugs toevlug soek in Niceland. Chirithy en die speler volg hulle, en laasgenoemde beland en verslaan die Flappy Bug en Flappy Bug Swarm.

StrategieEdit

  1. Die Flappy Bug Heartless wat in die Daybreak Town-soeke 885 vir die eerste keer genoem word.

Eksterne skakelsEdit