Kingdom Hearts wiki
Advertisement

Die Favorite Deputy is 'n Sleutelhanger vir Sora se Keyblade en verskyn in Kingdom Hearts III.

Sora ontvang hierdie basisvorm van die sleutel-swaard na voltooiing van die wêreld Toy Box. Hierdie sleutel-swaard kan verbeter word deur met verskillende sintese materiale te smee.

Ontwerp[]

Die ontwerp van die Favorite Deputy kombineer eienskappe wat met Woody en Buzz verband hou. Die handvatsel is 'n swart silinder met spoele rondom, en die handvatselbeskerming bestaan ​​uit 'n wit vierkant met blou hoogtepunte. Buzz se vlerke is aan die onderkant, net soos twee swart thrusters, en sy Space Ranger-logo is aan die onderkant van die lem sigbaar. Die lem is 'n groen kaktus, met Woody se hoed aan die bokant en 'n tou en 'n rooi bandanna omhul, en die tande bestaan ​​uit die tou om Woody se Sheriff-kenteken. Die sleutelhanger is van 'n swart tou, met die klou aan die Little Green Alien as token.

Die naam van die Keyblade is afgelei van "You're my favorite deputy!", Een van Woody se pullstring lyne. Vroeë demonstrasies en persverklarings het hierdie Keyblade "Infinity Badge" genoem, wat 'n kombinasie is van Buzz se frase, "Tot oneindig en verder!", En Woody se Sheriff-kenteken.

Gallery[]

Formules vir die sintese[]

Kingdom Hearts III[]

Hierdie sleutel-swaard kan verbeter word deur tien verskillende formules.

Lv Materials
1 Fluorite KHIII.png x1 Wellspring Shard KHIII.png x2
4 Damascus KHIII.png x1 Wellspring Stone KHIII.png x1
5 Damascus KHIII.png x1 Wellspring Stone KHIII.png x1 Power Stone KHII.png x1
7 Adamantite KHIII.png x1 Wellspring Gem KHIII.png x1
8 Adamantite KHIII.png x1 Wellspring Gem KHIII.png x1 Power Gem KHII.png x1
10 Electrum KHIII.png x1 Wellspring Crystal KHIII.png x1 Power Crystal KHII.png x1

Eksterne skakels[]