FANDOM

Die Fatal Crest is 'n sleutelhanger vir Sora se Keyblade wat in Kingdom Hearts II verskyn deur die Goddess of Fate Cup te voltooi.

OntwerpEdit

Die nek van die Keyblade lyk soos die van 'n geraamte draak, wat nog 'n bietjie lewe in 'n deel daarin het. Anders as die meeste Keyblades, het hierdie Keyblade 'n geboë nek. Die handvatsel is die landmerk wat definieer die Onderwêreld en gesien op die rivier Styx. Die token van die Sleutelhanger is die Hades Cup.

Speletjie meganikaEdit

Die Fatal Crest gee die grootste toorkragbonus van enige Keyblade, wat dit goed maak vir gebruik saam met Wisdom Form. Die nut daarvan word onderstreep deur die Winner's Proof Keyblade in Kingdom Hearts II Final Mix bewys, wat kragtiger statistieke bevat. Aangesien die afwerking bevel afgeskakel word wanneer hierdie Keyblade toegerus is, moet baasgevegte beëindig word met 'n spesiale aanval, soos magie of 'n Limit.

Ander verskyningsEdit

Die Valor Form-uitgawe van die Play Arts Figures kom saam met Fatal Crest as een van die sleutel-swaarde. Ironies genoeg is Fatal Crest die beste gebruik vir sy magiese vermoëns--en aangesien Berserk Charge 'n volledige verlies aan MP benodig, is Fatal Crest in wese nutteloos vir Valor Form, aangesien die gebruik van magie tydens hierdie vorm verseël word.

Sien ookEdit

Eksterne skakelsEdit