FANDOM

(Oop)
Voeg bekende inligting van Ever After by die artikel. Voeg inligting by vir die sintese materiale vir Kingdom Hearts III.

Die Ever After is 'n sleutelhanger vir Sora se sleutel-swaard en verskyn in Kingdom Hearts III.

Sora ontvang hierdie basisvorm van die sleutel-swaard na voltooiing van die wêreld Kingdom of Corona. Hierdie sleutel-swaard kan verbeter word deur met verskillende sintese materiale te smee.

OntwerpEdit

Ever After is gebaseer op verskillende elemente van Tangled. Die handvatsel is die towerblom waaruit die genesende krag van Rapunzel ontstaan ​​het, met twee geboë takkies as handbeskermer. Die lengte van die lem is die toring van Gothel, met die hare van Rapunzel wat van die venster aan die bokant vloei en om die lem afdraai. Die tande van die Keyblade is die goue son embleem van die koninkryk. Die sleutelhanger bestaan ​​uit 'n gevlegte krul van Rapunzel se hare, en die token daarvan is haar frying pan.

Die naam is gebaseer op die uitdrukking "gelukkig ooit daarna" (happily ever after), wat dikwels gebruik word om sprokies af te sluit.

GalleryEdit

Formules vir die sinteseEdit

Kingdom Hearts IIIEdit

Hierdie sleutel-swaard kan verbeter word deur tien verskillende formules.

Lv Materials
1 Fluorite KHIII x1 Wellspring Shard KHIII x2
4 Damascus KHIII x1 Wellspring Stone KHIII x1
5 Damascus KHIII x1 Wellspring Stone KHIII x1 Lucid Stone KHII x1
7 Adamantite KHIII x1 Wellspring Gem KHIII x1
8 Adamantite KHIII x1 Wellspring Gem KHIII x1 Lucid Gem KHII x1
10 Electrum KHIII x1 Wellspring Crystal KHIII x1 Lucid Crystal KHII x1

Eksterne skakelsEdit