FANDOM

Hierdie artikel handel oor die vermoë.
Jy kan kyk die status effek.

Sandra W Pain88 Garten01-c

♥♥Geen foto beskikbaar op die oomblik nie.♥♥

Drain (ドレイン Dorein) (afrikaans: dreineer) is 'n vermoë wat in Kingdom Hearts: Chain of Memories bekendgestel word. Dit laat die gebruiker toe om die dreinstatus aan bondgenote of hulself te verleen.

Speletjie meganikaEdit

In Kingdom Hearts: Chain of Memories is Drain 'n vyand kaart effek wat Sora toelaat om HP te herwin wanneer hy vyande met aanvalkaarte tref, in ruil vir vyande wat minder items verloor. Dit kos 35 CP om by die dek te voeg en duur vir een herlaai.

DL Sprite Maleficent Ability 2 KHBBS In Kingdom Hearts Birth by Sleep, Drain is 'n Dimension Link-vermoë wat die gebruiker toelaat om hul eie HP te herwin met elke Keyblade aanval op 'n teenstander.

In Kingdom Hearts Re:coded, is Drain 'n oorklok vermoë wat Data-Sora in staat stel om HP te herstel wanneer opvallende vyande met basiese aanvalle tref.

In Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance, Drain is 'n magiese bevel wat 'n bondgenoot die dreinstatus vir 10 sekondes gee.

Droom eter Stryd
I II III IV
Tama Sheep
Komory Bat
Peepsta Hoo
Escarglow
Ghostabocky
Chef Kyroo
Woeflower
Majik Lapin
Aura Lion
Keeba Tiger

Verkry vanaf DrainEdit

Kingdom Hearts: Chain of MemoriesEdit

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

Kingdom Hearts Re:codedEdit

EtimologieEdit

Drain is 'n herhalende swart magiese spel in die Final Fantasy-reeks. Dit absorbeer HP van die teiken om die HP van die gebruiker te hervul.

Daar is wapens en vermoëns in die Final Fantasy-reeks met soortgelyke effekte vir Drain in Kingdom Hearts, soos Drain Blade.

Sien ookEdit

Eksterne skakelsEdit