Namin%C3%A9_CGI_Talksprite.png Artikel Status: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 22.Okt 2019)
Moet asseblief nie verdere wysigings aan die artikel byvoeg nie, maar stel asseblief in kennis Pain88Diskussion oor jou redigeringversoek.
Rede vir redigering: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.
Voeg bekende inligting van Demon Tower by die artikel.
Die laaste redigering was: 17.08.2019

User Pain88 (Sandra Ws) Porträt

Demon Tower
Demon Tower KH0.2
N Demon Tower soos dit verskyn in Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage-
HeartlessBoss Heartless Emblem
Katakana デビルズタワー
Romaji Debiruzu Tawā
Japanese Devil's Tower
Tipe Pureblood Heartless
Tuis Wêreld Realm of Darkness
Speletjies Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage-
Kingdom Hearts III
Variations
Demon Tide

Music1
Hunter of the Dark
Hunter of the Dark KHBBSFM

1

2

Location HP Strength Defense EXP
Realm of Darkness 1200 63 32 0
Monstropolis
(Battlegate 8)
1200 73 37 0
Physical Fire Blizzard Thunder Water
×1.0[1]/×0.2[2] ×1.0[1]/×0.2[2] ×1.0 ×1.0[1]/×0.2[2] ×1.0[1]/×0.2[2]
Aero Dark Neutral Rapid-fire
×1.0[1]/×0.2[2] ×1.0[1]/×0.2[2] ×1.0[1]/×0.2[2] ×0.4[1]/×0.2[2]
Freeze Electrify Stun Hunny
Reaction
Endurance
Revenge
Value
Attraction
Magnification
Damage
Limit
8 ×0.5 24

Rewards
Illusory Crystal (10%)[3]
World(s)
Realm of Darkness, Monstropolis

Die Demon Tower is 'n Suiwer bloed Heartless wat verskyn in Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage- en Kingdom Hearts III. Dit is 'n massa skaduwees in 'n twisterformasie wat Aqua aangeval het tydens haar reis deur die Realm of Darkness.

StorielynEdit

Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage-Edit

Aqua, wat na Cinderella se paleis in Castle Town gaan, merk betyds hoe die pad voor haar in duie stort, terwyl die tyd by die klok op die toring van 12 uur tot 5 uur voorskiet. Om die pad te herstel, moet Aqua vyf van die horlosies vind en hulle met hul swaard aktiveer om die tyd terug te draai en sodoende die pad weer begaanbaar te maak. Nadat sy slaag, gaan sy tot die Kasteel van drome wanneer sy skielik deur die Demon toring net buite die ingang van die paleis aangeval word. Na 'n uitdagende stryd, slaag Aqua daarin om die Demon toring te verslaan en dit verdwyn in die donker.

'N geruime tyd later ontmoet sy 'n visie van Terra. Na 'n kort gesprek met hom, openbaar haar Xehanort, wat beheer oor Terra neem. Maar Terra in staat is om te waarsku Aqua voor hom, waarna hy Aqua gryp en laat haar val in die diepte van die duisternis. Sy word egter gered deur koning Micky. Voordat Aqua kan verstaan wat eintlik gebeur het, word die twee weer aangeval deur die Demon Tower, wat Micky as Heartless identifiseer. Tydens die stryd tree beide Keyblade-meesters saam en kan hulle hierdie Heartless verslaan, wat veroorsaak dat die Demon Tower verdwyn.

Op 'n later tyd ontwikkel die Demon Tower in die Demon Tide en val die twee aan by die oorblyfsels van die Eilande van die lot.

Kingdom Hearts IIIEdit

Hierdie afdeling van die artikel is 'n Saadjie. Jy kan help deur dit uit te brei..Blue Rhapsody KHCOM

StrategieEdit

Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage-Edit

Die Demon Tower word drie keer in die spel ondervind: die eerste in Castle Town, die tweede in die dieptes van duisternis, en die derde in 'n baas stormloop in die wêreld binne. Ten spyte van die verskille in gesondheid in die gevegte speel al drie gevegte op dieselfde wyse. Dit het slegs 'n paar aanvalle, aangedui deur die skaduwee se oë gloeiend rooi: een waarin die toring rame Aqua, wat deur die Barrière verdedig kan word, en die ander waar die toring in die skadu verdeel. Wanneer die toring geskei word, kan die skadu's aangeval en vernietig word. Shotlocks, situasie opdragte en magie kan die Toring redelik vinnig onderdruk.

Kingdom Hearts IIIEdit

Hierdie afdeling van die artikel is 'n Saadjie. Jy kan help deur dit uit te brei..Blue Rhapsody KHCOM

VideosEdit

Demon Tower I—Kingdom Hearts 0.2 BbS Demon Tower II—Kingdom Hearts 0.2 BbS
Kingdom Hearts 2.8 Demon Tower Boss Fight (1080p 60fps) (KH 0

Kingdom Hearts 2.8 Demon Tower Boss Fight (1080p 60fps) (KH 0.2 BBS)

Kingdom Hearts 2.8 Demon Tower 2 Boss Fight (1080p 60fps) (KH 0

Kingdom Hearts 2.8 Demon Tower 2 Boss Fight (1080p 60fps) (KH 0.2 BBS)

GalleryEdit

Kommentaar en verwysingsEdit

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 Terwyl sy oë geel gloei
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 2,7 Terwyl sy oë rooi gloei
  3. Battlegate 8 enigste