Demon Tide
Demon Tide KH0.2
N Demon Tide soos dit verskyn in Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage-
Heartless Heartless Emblem
Katakana デビルズウェイブ
Romaji Debiruzu Weibu
Japanese Devil's Wave
Tipe Pureblood Heartless
Tuis Wêreld Realm of Darkness
Twilight Town
Keyblade Graveyard
Speletjies Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage-
Kingdom Hearts Union χ
Kingdom Hearts III
Variations
Demon Tower

Kingdom Hearts III

A dark swarm of Shadows, gathered into a massive, seething cloud.

The fact that its foul ilk has been seen not just in the realm of darkness but in the realm of light is surely a harbinger of some coming evil.

1

2

Location HP Strength Defense EXP
Twilight Town 4000 25 12 0
Keyblade Graveyard 4000 59 30 0
Physical Fire Blizzard Thunder Water
×1.0[1]/×0.5[2] ×1.0[1]/×0.5[2] ×1.0[1]/×0.5[2] ×1.0 ×1.0[1]/×0.5[2]
Aero Dark Neutral Rapid-fire
×1.0[1]/×0.5[2] ×1.0[1]/×0.5[2] ×1.0[1]/×0.2[2][3]/×0.5[2][4] ×0.4
Freeze Electrify Stun Hunny
Reaction
Endurance
Revenge
Value
Attraction
Magnification
Damage
Limit
×0.5 24

Rewards
Sora:
Cure, MP Safety (Twilight Town)
Curaga, Starlight (Keyblade Graveyard)
World(s)
Twilight Town, Keyblade Graveyard

Die Demon Tide is 'n Suiwer bloed Heartless wat verskyn in Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage- Kingdom Hearts Union χ en Kingdom Hearts III. Dit is 'n kragtiger weergawe van die Demon Tower wat Aqua en koning Mickey aanval in die oorblyfsels van die Eilande van die lot.

VoorkomsEdit

Soos die Demon-toring, is die Demon Tide 'n swerm van skaduwees. Dit is groot, beweeg in golwe, en het 'n kern wat violet of oranje gloei. Die Demon Tide het twee vorms. Die eerste is 'n groot golf van skaduwees. As dit genoeg skade neem, val hierdie golf in die grond. Dit verander die hele gebied in skakerings van rooi en swart. Wanneer dit weer opduik, neem dit die vorm van 'n tornado van skaduwees met 'n oranje kern in sy middelpunt.

Wanneer die Demon Tide beskadig is, sal individuele skadu's van die swerm val en verdwyn. Baie van sy aanvalle bestaan ook uit die bekendstelling van individuele skaduwees wat na die impak verdwyn.

StorielynEdit

Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage-Edit

Die Demon Tide aanvalle Aqua en Koning Mickey wanneer hulle by die oorblyfsels van die Eilande van die lot kom en die deur binne die geheime plek ondersoek. Sy word verslaan deur die twee Keyblade-meesters, maar keer terug te jag Riku om kort nadat hulle het die koninkryk Sleutel D gevind agter die deur. Aqua en Koning Mickey storm na Riku om hom te hulp, en Aqua poog om die Demon Tide met kettings van lig te beperk. Die Heartless breek vry, en dit sleep Aqua terug na die oorblyfsels van die Eilande van die lot, wat Mickey se hemp in die proses vernietig. Soos Mickey Sora help en Riku die Door to Darkness verseël, stryd Aqua die Demon Tide en beloof om enigiemand anders te help wanner haar in die Realm of Darkness val.

Kingdom Hearts IIIEdit

Hierdie afdeling van die artikel is 'n Saadjie. Jy kan help deur dit uit te brei..Blue Rhapsody KHCOM

StrategieEdit

Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage-Edit

Die Demon Tide is die finale baas van Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage-. As sodanig is dit veerkragtig. Aqua moet seker wees dat baie items toegerus is voordat sy hierdie Heartless gesig sien.

Fase eenEdit

Hierdie baas het aanvanklik toegang tot drie aanvalle: 'n stygende staking, 'n skaduweeval, en 'n aanranding van ondergronds. Elk van hierdie anvalle kan vermy word met 'n goed ingestelde Barrier, en 'n vinnige Counter Blast kan dan gebruik word om die baas te beskadig. Aqua kan weet wanneer die Demon Tide op die punt staan om aan te val deur die oë van die skaduwees wat dit uitmaak, te kyk: wanneer die oë rooi gloei, beteken dit dat die baas gaan staak. Aqua moet die Demon Tide vermy in hierdie gevalle en gebruik 'n kombinasie van fisiese aanvalle en magie om dit tussentyd te benadeel. Wanneer die Wayfinder Situation Command beskikbaar word, kan Aqua dit gebruik om die Demon Tide te immobiliseer en sy HP vinnig te verminder deur saam met King Mickey saam te werk.

Fase tweeEdit

Die Demon Tide word baie meer aggressief in 'n poging om sy kwesbare kern te beskerm. By sy arsenaal is 'n nuwe projektielaanval wat die beste by Cartwheel vermy word. Dit wissel tussen hierdie en 'n ander aanval, waarin sy tornado van skaduwees rooi gloei en na Aqua stroom. Tydens hierdie aanval word dit nou en dan teruggetrek, en gee Aqua weer die moontlikheid om weer Barrier te gebruik. As Aqua te naby aan die rand van die gebied is, kan sy nie genoeg terug te trek om 'n aanval te ontduik nie. In hierdie geval is die aanval deurlopend. Wanneer sy gesondheid selfs laer word, verdwyn die Demon Tide sy kern terwyl sy tornado bly. Dan word onkwetsbare balle van skaduwees willekeurig van die grond af geskiet. As dit gebeur, moet Aqua soveel as moontlik met Cartwheel ronddraai om dit te ontduik. As sy getref word, sal die bolle haar in die lug begin waar sy 'n risiko het om weer deur ander bolle getref te word. Dit kan vermy word met Air Slide, hoewel dit moeiliker word aangesien Aqua na die grond val. Aan die einde van die aanval styg die tornado in grootte en swaai oor die hele arena, wat Aqua se bewegings beperk. Wanneer die Demon Tide geen van hierdie aanvalle gebruik nie, moet Aqua die tornado binnekom en die Demon Tide bombardeer met aerial combos totdat die HP volledig uitgeput is.

Kingdom Hearts IIIEdit

Hierdie afdeling van die artikel is 'n Saadjie. Jy kan help deur dit uit te brei..Blue Rhapsody KHCOM

VideosEdit

Demon Tide — KH0.2BBS Demon Tide — Kingdom Hearts III
Kingdom Hearts 0

Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep vs Demon Tide Final Boss

Kingdom Hearts 3 Demon Tide Boss Fight 18

Kingdom Hearts 3 Demon Tide Boss Fight 18

GalleryEdit

Kommentaar en verwysingsEdit

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 Gloeiende kern
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 2,7 Nie-gloeiende kern- en nie-kerndele in vliegmodus
  3. Twilight Town
  4. Keyblade Graveyard