Kingdom Hearts wiki
Advertisement

Die Dawn Till Dusk is 'n sleutelhanger vir Sora se sleutel-swaard en verskyn in Kingdom Hearts III.

Dit is slegs beskikbaar in aflaaibare inhoud (DLC) en as 'n voorafbestelbonus by Amazon in Noord-Amerika en 7-eleven stores in Japan.

Hierdie sleutel-swaard kan verbeter word deur met verskillende sintese materiale te smee.

Ontwerp[]

Dawn Till Dusk is 'n palet swap met 7-Eleven-temas van Kingdom Key W. 7-Eleven is 'n internasionale geriefswinkel wat in Japanse besit is, waar die Dawn Till Dusk beskikbaar was as voorafbestelbonus. Dit is later beskikbaar gestel vir enige iemand om dit direk op 8 Mei 2019 aan te koop. Die handvatsel is swart, met albei ente bedek met oranje. Die handwag is groen en oranje, by die rande aan die onderkant met oranje sirkels en die rande aan die bokant bedek met 'n son parallel aan die tande en 'n maan aan die ander kant. Die basis van die lem is groen met rooi strepe wat aan die kant loop. Die kleur is 'n verwysing na die 7-11-logo; soos die naam is; Van dagbreek (07:00) tot skemer (23:00). Die lem, sleutelhanger en token is identies aan die Kingdom Keys.

Gallery[]

Formules vir die sintese[]

Kingdom Hearts III[]

Hierdie sleutel-swaard kan verbeter word deur tien verskillende formules.

Lv Materials
1 Fluorite KHIII.png x1 Wellspring Shard KHIII.png x2
4 Damascus KHIII.png x1 Wellspring Stone KHIII.png x1
7 Adamantite KHIII.png x1 Wellspring Gem KHIII.png x1
10 Electrum KHIII.png x1 Wellspring Crystal KHIII.png x1

Sien ook[]

Kommentaar en verwysings[]

  1. Beskikbaar vir diegene wat die spel vooraf deur Amazon in Noord-Amerika bestel.
  2. Beskikbaar vir diegene wat die spel vooraf deur 7-Eleven stores in Japan bestel.

Eksterne skakels[]

Advertisement