FANDOM

(Oop)
Voeg bekende inligting van Dawn Till Dusk by die artikel. Voeg inligting by vir die sintese materiale vir Kingdom Hearts III.

Die Dawn Till Dusk is 'n sleutelhanger vir Sora se sleutel-swaard en verskyn in Kingdom Hearts III.

Dit is slegs beskikbaar in aflaaibare inhoud (DLC) en as 'n voorafbestelbonus by Amazon in Noord-Amerika en 7-eleven stores in Japan.

Hierdie sleutel-swaard kan verbeter word deur met verskillende sintese materiale te smee.

OntwerpEdit

Dawn Till Dusk is 'n palet swap met 7-Eleven-temas van Kingdom Key W. 7-Eleven is 'n internasionale geriefswinkel wat in Japanse besit is, waar die Dawn Till Dusk beskikbaar was as voorafbestelbonus. Dit is later beskikbaar gestel vir enige iemand om dit direk op 8 Mei 2019 aan te koop. Die handvatsel is swart, met albei ente bedek met oranje. Die handwag is groen en oranje, by die rande aan die onderkant met oranje sirkels en die rande aan die bokant bedek met 'n son parallel aan die tande en 'n maan aan die ander kant. Die basis van die lem is groen met rooi strepe wat aan die kant loop. Die kleur is 'n verwysing na die 7-11-logo; soos die naam is; Van dagbreek (07:00) tot skemer (23:00). Die lem, sleutelhanger en token is identies aan die Kingdom Keys.

GalleryEdit

Formules vir die sinteseEdit

Kingdom Hearts IIIEdit

Hierdie sleutel-swaard kan verbeter word deur tien verskillende formules.

Lv Materials
1 Fluorite KHIII x1 Wellspring Shard KHIII x2
4 Damascus KHIII x1 Wellspring Stone KHIII x1
7 Adamantite KHIII x1 Wellspring Gem KHIII x1
10 Electrum KHIII x1 Wellspring Crystal KHIII x1

Sien ookEdit

  1. Beskikbaar vir diegene wat die spel vooraf deur Amazon in Noord-Amerika bestel.
  2. Beskikbaar vir diegene wat die spel vooraf deur 7-Eleven stores in Japan bestel.

Eksterne skakelsEdit