FANDOM

Hierdie artikel handel oor die digitale inkarnasie.
Jy kan kyk die regte weergawe.

Data-Naminé
Data-Naminé KHREC

"Data-Naminé in Kingdom Hearts Re:coded"
Somebody Emblem
Katakana データ・ナミネ

Romaji Dēta-Namine

Tipe Construct

Stem akteurs (Ja:) Iku Nakahara
(En:) Meaghan Jette Martin

Home Wêreld Castle Oblivion
Datascape

Speletjie Kingdom Hearts coded
Variasies
Naminé

Data-Naminé

Kingdom Hearts coded
A special Nobody whose counterpart is Kairi. Organization XIII exploited Naminé's unique powers to alter Sora's memory, but his true heart moved her to betray them.

For Sora's memory to be repaired, he had to enter a long sleep. During this time, Naminé found hurtful memories hiding deep in his heart. Hoping their story might come to light, she added a message to Jiminy's journal.

"Lekker om jou te ontmoet, Sora. My naam is Naminé. Jy ken my nie, maar ... Ek ken jou, Sora."
—op die ontmoeting van Sora en Mickey.

Data-Naminé is 'n karakter wat in Kingdom Hearts coded verskyn. Sy is 'n digitale replika van die oorspronklike Naminé.

VerskyningEdit

As 'n digitale weergawe is haar voorkoms identies aan dié van die regte Naminé en in die uitbreiding Kairis. Sy het blonde hare wat oor haar regterskouer draper, blou oë, rooskleurige wange en bleek, pienk lippe. Sy dra 'n wit rok wat by haar dye eindig in 'n geborduurde kantpatroon en ligblou sandale versier met geel blomme.

PersoonlikheidEdit

Data-Naminé se persona is identies aan dié van die regte Naminé. Sy is stil en gereserveer, maar onfeilbaar vriendelik. Wanneer Data-Naminé onthul dat sy die rede was waarom die Bug Bloxs in die data-wêreld verskyn, het sy geweldige skuld van haar optrede getoon.

StorieEdit

Kingdom Hearts codedEdit

'N Data-weergawe van Naminé verskyn in die wit kamer van die datascape se Kasteel van vergetelheid, waar sy Data-Sora en Mickey ontmoet. Sy vertel hulle van Terra, Aqua en Ventus, sowel as Sora se lot om hulle van hul lyding te red, saam met Axel, Xion, Roxas en Naminé haarself. As 'n replika van data wat spesifiek vir hierdie doel bestaan, verdwyn Data-Naminé nadat die boodskap afgelewer is, maar nie voordat Data-Sora Sora se belofte aan die regte Naminé hou nie, en vertel haar "Dankie Naminé." Waarna Data-Naminé geglimlag en verdwyn. Daarna plaas Mickey Data-Naminé se boodskap skriftelik, en stuur die brief aan Sora, Riku en Kairi.

Eksterne skakelsEdit