• Darkubes
Namin%C3%A9_CGI_Talksprite.png Artikel Status: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 17.Okt 2019)
Moet asseblief nie verdere wysigings aan die artikel byvoeg nie, maar stel asseblief in kennis Pain88Diskussion oor jou redigeringversoek.
Rede vir redigering: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.
Voeg bekende inligting van Darkubes by die artikel.
Die laaste redigering was: 30.08.2019

User Pain88 (Sandra Ws) Porträt

Darkubes
Darkubes KHIII
Die Darkubes soos hy verskyn in Kingdom Hearts III
HeartlessBoss Heartless Emblem
Katakana ダークキューブ
Romaji Dāku Kyūbu
Japanese Dark Cube
Tipe Emblem Heartless
Tuis Wêreld San Fransokyo
Spel Kingdom Hearts III
Variations
Dark Baymax

Kingdom Hearts III

A shape-shifting swarm of nasty bots that terrorized the streets of San Fransokyo.

If Hiro hadn't pinpointed the location of the core unit controlling the rest, these baleful boxes might have spelled the end for Sora and Big Hero 6.

1

2

Location HP Strength Defense EXP
San Fransokyo 1600 52 26 0
Physical Fire Blizzard Thunder Water
×1.0 ×0.7 ×0.7 ×0.7 ×0.7
Aero Dark Neutral Rapid-fire
×0.7 ×0.2 ×1.0 ×0.5
Freeze Electrify Stun Hunny
Reaction
Endurance
Revenge
Value
Attraction
Magnification
Damage
Limit
5 ×0.5 16

Rewards
Sora: Armor slot
Goofy: Withstand Combo
World(s)
San Fransokyo

'N Darkubes is 'n Embleem Hartlose[1] wat in Kingdom Hearts III voorkom. Hy is een van die baas teenstanders vir Sora in die wêreld San Fransokyo.

VerskyningEdit

Die sentrale kern Heartless of the Darkubes is 'n kubieke Heartless wat omring word deur blokkies wat rooi gloei. Sy lyf is swart, met vir die hartlose karakteristieke gloeiende geel oë. Die Darkubes self is swart blokkies bedek met patrone wat identies is aan dié van die Blox. Hulle gloei wit wanneer hulle ledig en rooi is wanneer hulle voorberei om aan te val.

Die Darkubes is gebaseer op die Microbots geskep deur Hiro Hamada in die Disney animasiefilm Big Hero 6, en dit word kortliks van Hiro in Kingdom Hearts III vergis.

StorielynEdit

Kingdom Hearts IIIEdit

Die Darkubes word vrygestel op San Fransokyo deur Dark Riku in 'n eksperiment om 'n volledige hart van data te skep. Dit gebruik die eerste gevegskyfie wat Hiro Hamada geskep het vir Baymax. Die Darkubes word aangetref deur Sora, Donald, Goofy en die lede van Big Hero 6, nadat hulle die hartlose se aanvalle op die stad vir 'n dag suksesvol geveg het, en deur Fred 'n bynaam ontvang. Na 'n onsuksesvolle poging om die Darkubes te beveg, het Sora, Donald en Goofy werk oor die bevryding van Wasabi, Go Go Tomago, Honey Lemon en Fred, wat deur die Darkubes platgeslaan is.

Gedurende hierdie tyd bepaal Hiro dat die Darkubes vanuit 'n sentrale kern funksioneer. Wanneer Sora, Donald, Goofy en Big Hero 6 die Darkubes gaan konfronteer, ontmoet hulle Dark Riku, wat die data wat op die gevegskyfie gestoor word, waarneem. Hy stel dan die Darkubes op Sora en sy vriende; Hoewel die Heartless verslaan word, herwin Dark Riku die gevegskyfie en onttrek.

Die Darkubes val die volgende dag weer San Fransokyo aan. Hierdie keer vernietig Dark-Riku egter die Heartless voordat hy Sora en sy vriende kan konfronteer nadat hulle besef het dat die gevegskyfie die vereiste data moet bevat. Die Darkubes word dan gebruik om 'n nuwe strydpantser vir die oorspronklike Baymax-model te bou, wat Dark Baymax skep.

StrategieEdit

Hierdie afdeling van die artikel is 'n Saadjie. Jy kan help deur dit uit te brei..Blue Rhapsody KHCOM

VideosEdit

Darkubes—Kingdom Hearts III
Kingdom Hearts 3 Darkubes Boss Fight 14

Kingdom Hearts 3 Darkubes Boss Fight 14

Kommentaar en verwysingsEdit

  1. Terwyl hierdie hartlose geen kenmerkende embleem het nie, stel dit 'n hart vry wanneer dit deur Sora vernietig word.