FANDOM

(Oop)
Voeg bekende inligting van Darkness (KHχ) by die artikel.

Nota: Hierdie artikel handel oor 'n onderwerp wat nie in enige amptelike Square Enix-materiaal genoem is nie. Die titel is bloot 'n plekhouer.

Darkness
Sandra W Pain88 Skaterdress(5)

"♥♥Geen foto beskikbaar op die oomblik nie.—Sandra Ws Pain88"
Somebody Emblem
Katakana

Romaji Yami

Tipe Somebody

Home Wêreld Enchanted Dominion

Speletjie Kingdom Hearts Union χ

Die Darkness (afrikaans.: Duisternis) is 'n geheimsinnige karakter wat in Kingdom Hearts Union χ bekendgestel is.[1] Hy is 'n geheimsinnige figuur wie se identiteit geheim bly en hy verskyn Maleficent, as sy deur die tyd reis.

Ander verskyningsEdit

Kingdom Hearts Union χEdit

Die model wat vir Darkness gebruik word, word ook vir Strelitzia se moordenaar gebruik. Dit is onduidelik of dit dieselfde karakter is, of dat die model bloot as plekhouer gebruik is; die reeks het al voorheen plekhouermodelle gebruik, soos om Saïx se kapmodel te herwin vir die voorkoms van Young Xehanort in Kingdom Hearts Birth by Sleep.

StorieEdit

Kingdom Hearts Union χ [Cross]Edit

Na haar terugreis in tyd bevind Maleficent haar in 'n weergawe van die Betowerde Koninkryk, waarin sy nie die resultaat van die verlede van haar verhaal en haar nederlaag kan verander nie. Verward keer sy terug na die Verbode Berg en wonder hoekom sy nie die uitkoms van die verhaal kan verander nie. Op hierdie oomblik kondig 'n individu aan dat dit is omdat hy geweet het dat sy uit die toekoms sou kom. Die individu verskyn dan aan die heks en stel homself voor as Darkness. Hy voeg dan by dat hy weet waarom Maleficent hier is: om hul eens vernederende nederlaag uit te wis en die sewe suiwer harte van die lig te gryp. Voor die stilte van die heks voeg Darkness by dat die verandering van die verlede nie maklik is nie, want 'n mens kan slegs terugkeer na 'n tyd waarin 'n weergawe van jouself bestaan, nadat jy die hart van die liggaam geskei het. Darkness stel haar voor dat Maleficent moet onthou wat meester Xehanort tydens hul ontmoeting aan haar gesê het, en dat sy in die verlede terug gereis het nadat Riku haar hart oopgemaak het met die Keyblade of hearts.

Terwyl Maleficent weier om hierdie aftrekking ten volle te bevestig, verduidelik Darkness dat die meester voorspel het dat sy hierdie metode sou gebruik, en dit is die rede waarom die Enchanted Dominion nooit voor die Keyblade-oorlog geskep is nie. Maleficent verstaan dat sy in 'n strik geval het, terwyl Darkness haar verduideliking voortsit: voor die oorlog is die wêrelde wat die Union se krygers besoek het, in werklikheid geskep, danksy die Boek van Profesieë; na die oorlog en die verdwyning van die meester en orakels, kan die boek nie meer gebruik word nie, en daarom is die wêrelde herskep van gegewens vir die oorlewendes, insluitend nuwes soos die Enchanted Dominion. As werelde van data, is dit vooraf geskep en niks daaraan kan verander word nie, insluitend hul geskiedenis.

Maleficent dink dan dat Darkness haar daar vasgevang het omdat hy bang is vir haar mag, maar die individu korrigeer dit en kondig aan dat hy eerder bang is vir die kennis van die verlede wat sy in die toekoms kan terugbring. Hy voeg by dat dit om hierdie rede is dat slegs ses wêrelde met suiwer harte van lig herskep is, sodat die sewende 'n geheim vir Maleficent bly. Maleficent vra Darkness of dit tel om dit gevange te hou in die gegewe weergawe van die Enchanted Dominion. Hy sê dat dit nie so is nie, want sy moet terugkeer na haar regte tyd. Dan verras hy die heks deur aan te kondig dat daar 'n manier is om na die toekoms terug te keer, iets wat sy as onmoontlik gedink het.

GalleryEdit

  1. Die karakter wat na homself verwys as Darkness (闇 Yami?), word in Quest 845 vir die eerste keer genoem.

Eksterne skakelsEdit