FANDOM

(Oop)
Voeg voorheen bekende inligting van Kingdom Hearts χ by die artikel..

Dark Score Bag
Dark Score Bag KHX
Katakana ダークスコアバッグ
Romaji Dāku Sukoa Baggu
Tipe Emblem Heartless
Spel Kingdom Hearts χ
Variations
Bag O' Jewels
Bag O' Coins
Bag O' Coal
Bag O' Gifts

1

2

Die Dark Score Bag is 'n Embleem hartelose wat in Kingdom Hearts χ verskyn. Hy sal tydens die Dark Corridor Trials in Junie 2016 verskyn.

VoorkomsEdit

Die Dark Score Bag is van 'n klein vorm en lyk soos 'n naaibare sak en is soortgelyk aan die Bag O' Jewels, Bag O' Coins, Bag O' Gifts en Bag O' Coal. Die kleur van die sak is blou tot pers en gevul met turkoois gekleurde balle. Sy arms is van goue lintjies gemaak. Sy oë is geel, maar die linkeroog is bedek met 'n geel turkoois monokel. Sy lippe het die zig-zagpatroon soos in alle spesies van sy soort en geel. Aan die voorkant is die Embleem van die Hartelose. Onderaan die sak is twee klein voete. Die bokant van die sak, wat verskeie deursigtige balle bevat, word oopgemaak en vorm sy kop. Hy het ook nog 'n Heartless, die Shadow, op sy kop, wat in die middel van die koeëls is en een van hulle in sy hand hou en hulle as 'n projektiel gebruik.

StatistiekEdit

  • Versigtigheid! Hierdie afdeling benodig meer inligting. Wanneer die nodige inligting bygevoeg is, verwyder hierdie nota.
Level AP EXP HP Lux

StrategieEdit

Eksterne skakelsEdit