FANDOM

Dark Plant

Kingdom Hearts Union χ
This Heartless will try to lower your defenses, but use special attacks to bring it back up!

Die Dark Plant (afrikaans: Donkerplant) is 'n Emblem hartelose wat tydens die Hydrangea-gebeurtenis in Kingdom Hearts χ bekendgestel is.[1]

VoorkomsEdit

Donkerplant behoort aan die familie van plantagtige hartlose, soos die vuurplant en lyk baie soortgelyk aan dit. Hy kyk ook soos 'n plant met pers en violet kleur. Sy aanleg stingel is effens donkerder van die kleur en het in die laer en in die boonste gedeelte van die stam 'n geel ringvormig, asook 'n verdere ringvormig geel verkleuring direk op sy kop. Aan die agterkant van sy kop is vier blomblare. Soos amper almal hartlose, het hy helder geel oë en sigsag-vormige lippe. Die hartlose embleem is op die voorkant van sy plant-liggaam geleë. Drie bloemblaaie wat boontoe staan, vorm iets soos sy voete.

StatistiekeEdit

Kingdom Hearts χ
Dark Corridor Trials
LV HP Telling LUX Munny Skaars beloning
1-100642830 (LV81-90)200-60015 (LV81-90)0?
Eksklusiewe en nie-gebeurtenis Unchained χ Heartless
HP LUX Munny Skaars belonings UCX Typ
????Magic Gem KHX
Towerkuns
Event
LV AP HP EXP LUX Munny Kaarte Event UCX Typ
666
666
30
33
5395516
3732480
150
150
77
77
16500
12900
319HydrangeaX
Geen tipe

StrategieEdit

Hierdie Heartless kan die verdediging van die speler deur sy aanvalle verminder. Die speler moet dus spesiale aanvalle teen hom gebruik om sy verdediging weer te verhoog.

  1. Hy verskyn ook in die Quest 491: Corridor of Darkness Pt. 1 en Quest 509: Friends or Rivals? Pt. 9 in Daybreak Town.

Eksterne skakelsEdit