Namin%C3%A9_CGI_Talksprite.png Artikel Status: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 12.Des 2019)
Moet asseblief nie verdere wysigings aan die artikel byvoeg nie, maar stel asseblief in kennis Pain88Diskussion oor jou redigeringversoek.
Rede vir redigering: Hierdie artikel ontbreek aan 'n strategie en beskrywing van sy Voorkoms..
Voeg voorheen bekende inligting by die artikel.
Die laaste redigering was: 30.08.2019

User Pain88 (Sandra Ws) Porträt

Donker inferno
Sandra Weiss im Bikini 01
♥♥Geen foto beskikbaar op die oomblik nie.♥♥
Met my sal jy 'n warm inferno ervaar. —Sandra Ws Gebruiker Pain88
HeartlessBoss Heartless Emblem
Katakana ダークインフェルノ
Romaji Dāku Inferuno
Engelse naam Dark Inferno
Tipe Pureblood Heartless
Spel Kingdom Hearts III
Variations
Invisible
Orcus

Kingdom Hearts III

These dastardly dual-wielders are like blenders on roller skates, except worse. You can try to keep your distance, but they'll soon close in on you, or else just huck a fireball your way.

Be careful attacking when their blades are crossed; that means they're ready to counter. Stay cool, bide your time, then strike when they drop their guard.

1

2

Location HP Strength Defense EXP
Keyblade Graveyard
(Battlegate 14)
4000 82 42 0
Physical Fire Blizzard Thunder Water
×1.0 ×0.7[1]/×0[2] ×0.7 ×0.7 ×0.7
Aero Dark Neutral Rapid-fire
×0.7 ×0 ×0.7 ×0.5
Freeze Electrify Stun Hunny
Reaction
Endurance
Revenge
Value
Attraction
Magnification
Damage
Limit
0 6.5 24[1]/16[2]
World(s)
Keyblade Graveyard

Die Donker inferno (engels: Dark Inferno) is 'n Pureblood Heartless wat in Kingdom Hearts III bekendgestel is.

VoorkomsEdit

Die Donker Inferno is 'n groot, gespierde, humanoïde figuur met 'n groot hartvormige gat in sy bors. Dit dra 'n opvallende ooreenkoms met die onsigbare hartelose. Verhoogde gedeeltes en rante op sy swart vel gee dit 'n gepantserde voorkoms. Dit beskik oor groot, spikende horings aan die sye van sy kop, en nog twee styg van sy voorkop wat die vorm van 'n hart vorm; al vier horings vervaag van swart tot rooi tot geel en gee hulle die voorkoms van verhitte metaal. Sy stert eindig in 'n blaarvin met 'n diamantvormige gat daardeur. Sy twee-gelyktonige, klou voete staan ​​op wervelende wurms van wit energie, wat dit gebruik om "skateer" rondom die slagveld. Dit het onderstebo, pers vlermuisagtige vlerke op sy skouers en dowwe pers lote wat om sy keel toegedraai word soos 'n serp wat aan weerskante van sy "hart" neerlê. Dit het ook lote wat om elke pols toegedraai word, wat tot dieselfde brandende geel kleur vervaag, as sy horings. In elke hand het dit 'n groot blou swaard met haakagtige uitbreidings naby die punt en 'n oordrewe goue hiltjie met 'n knokkelboog.

Sy naam verwys na sy verbintenis met die duisternis, die deel van 'n naamskema met baie ander Pureblood hartelose is, en die brandende voorkoms van sy horings en tendrils, saam met sy vurige aanvalle.

StrategieEdit

As Sora die Ultima wapen het, is min voorbereiding nodig—bloot voortdurend aanval, aktiveer Ultimate Form wanneer beskikbaar, en genees homself soos benodig.

Die stryd sal begin nadat die toegang tot die 14de Battlegate in die Keyblade begraafplaas. Die stryd begin met Sora en Dark Inferno wanneer ewe ver van mekaar. Soos die stryd begin, spring Dark Inferno verder terug en begin met een van twee aanvalle: óf die Dark Inferno sal 'n lang combo by Sora uitvoer wat geblokkeer kan word, waarna die Dark Inferno sal aanval met 'n rooi boorbeweging wat nie geblokkeer kan word nie, of die baas sal vlieg by Sora en 'n kombinasie van twee treffers uitvoer en volg met 'n gekruiste pons. As Sora die laasgenoemde skuif blokkeer, wat 'n vergelding sal die baas stun en laat dit oop vir aanval. Die Dark Inferno kan aangeval word met byna twee volle kombinasies, maar dit word aanbeveel dat Sora sy tweede combo stop voordat die baas met sy swaarde blokkeer. As jy weer Dark Inferno slaan terwyl jy dit blokkeer, word Sora se aanval teruggeslaan en die Dark Inferno tellers.

Gewoonlik, die baas bly permanent buite naby geveg reeks, wat die spelers kan oorreed om magie te gebruik. Die Dark Inferno het 'n paar ander aanvalle so Sora moet op die uitkyk wees vir: Eerstens is die baas op die grond en laat sy swaarde dan gloei. Die baas sal 'n rooi golf energie om homself stuur wat Sora sal slaan as die aanval nie vermy word nie. As Sora is verder weg, een opsie is om Airstepping gebruik om die gaping en dadelik aanval te sluit. By die ander aanval het die baas kombineer sy swaarde, deurboor hulle in die grond, en spoeg 'n donker poel. Dark Inferno sal verskeie wit balle kweek en dan in die grond verdwyn en die balle stuur om Sora op te spoor en omring. Dit is moontlik om Dark Inferno aan te val en die aanval te onderbreek, maar dit word nie aanbeveel nie. Vermy die balle deur oor hulle te spring en Doubleflight te gebruik om meer hoogte te kry en gly dan om die slagveld, aangesien die balle nie Sora kan slaan solank hy beweeg nie. Nadat die balle verdwyn het, sal Dark Inferno terugkeer en voortgaan om deur die aanvalle te fiets.

Met vyf van die baas se gesondheid bars, kruis Dark Inferno vinnig sy swaarde oor jouself en dit begin gloei pers. Anders as ander versteekte base, sal Dark Inferno nie nuwe aanvalle toevoeg nie, aangesien sy gesondheid laer word, maar eenvoudig sy aanvalle op Sora stel en hulle sporadies uitvoer. Sy rooi golfaanval het nou 'n groter reeks.

Hierdie afdeling van die artikel is 'n Saadjie. Jy kan help deur dit uit te brei..Blue Rhapsody KHCOM

Kommentaar en verwysingsEdit

  1. 1,0 1,1 Pre-red aura
  2. 2,0 2,1 Red aura