FANDOM

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 9.Jul 2020)
Voeg bekende inligting van Dainty Bellflowers.

Kingdom Hearts 358/2 Days
Dainty Bellflowers
Dainty Bellflowers KHD
"'N Wapen wat die persoonlikheid van die draer beklemtoon."
Katakana 優雅なるスズラン
Rōmaji Yūga-naru Suzuran
Japanese Dainty Lilies-of-the-Valley
Statistiek
Sterkte Verdediging
Base Eenheid Ultima Base Eenheid
+90 +1 +15 +0 +1
Towerkuns Krit koers Krit Bonus
Base Eenheid Base Eenheid Base Eenheid
+0 +1 +0 +1 +9 +1
Vermoëns
1: Heart Bonus
2: Second Chance
Verkry
Mystery Gear ③ (Marluxia)

Die Dainty Bellflower is 'n Scythe (afrikaans.: Sens) wat deur Marluxia in Kingdom Hearts 358/2 Days gelei kan word. Dit verteenwoordig Marluxia se persoonlikheid.

OntwerpEdit

Die Dainty Bellflowers, getrou aan sy naam, is gevorm soos 'n enorme klokblomplant. Die handvatsel, wat relatief kort is in vergelyking met dié van Marluxia, se ander scythes, is die geboë stam van die plant. Die stam buig en draaie om die lem te vorm. Die buitenste rande van die lem word beklee met 'n paar kort "blare", terwyl die onderrand drie hangende wit klokblommetjies bevat. Met die uitsondering van die klokkeblomme op die lem, is die hele scythe in groen kleure. As dit geswaai word, maak die wapen 'n klokkiegeluid. As 'n vyand getref word, verskyn klein wit blomme.

Die Dainty Bellflowers lyk soos 'n skatplek in Wonderland in Kingdom Hearts Re:Chain of Memories.

"Bellflower" kan verwys na verskeie plante, soos die lelie-van-die-vallei, wat vernoem is vir hul kenmerkende vorm. Klokblomme in die algemeen kan nederigheid, konstansie, geluk en dankbaarheid verteenwoordig. Lilies-of-the-vallei verteenwoordig 'n aantal dinge, waaronder soetheid, geluk, nederigheid en die trane van Maria. "Dainty", wat 'delikaat' en 'mooi' beteken, kan 'n verwysing wees na Marluxia se vroulike voorkoms.

Dit is opmerklik dat die blom van die Lelie van die vallei self baie giftig is, en die moontlikheid bestaan ​​dat Dainty Bellflowers die duplisiteit van Marluxia verteenwoordig.

Speletjie meganikaEdit

Dainty Bellflowers se grond kombinasie begin met Marluxia wat in die lug spring met 'n opwaartse hoek skuins staking van sy scythe. Dan gooi hy dit vertikaal in die lug en laat dit 'n paar keer draai voordat dit weer in sy hand kom, wat hy dan herhaal. Marluxia swaai dan Dainty Bellflowers in 'n volledige sirkel vir die combo afwerking.

Die lugkombinasie is redelik eenvoudig; dit bestaan ​​uit 'n wye skuinsstreep, gevolg deur nog twee skuinsstrepe, wat voor Marluxia afwaarts gehengel word en hom ondertoe dit, en laasgenoemde dien as 'n afwerking.

GalleryEdit

Eksterne skakelsEdit

Mystery Gear KHD Mystery Gear Mystery Gear KHD
Absolute | Trumpet | Wyvern | Snowman | Monolith | Dear Diary | Bunnymoon | Conformers | After School | High Roller's Secret | Dainty Bellflowers | Ampoule | Aubade
Kingdom Key | Soul Eater | Kingdom Key D | Mage's Staff | Knight's Shield