FANDOM

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 6.Jun 2020)
Rede vir redigering: Hierdie artikel Cy-Bug Sector is Onder Konstruksie.
Voeg voorheen bekende inligting by die artikel.

Cy-Bug Sector is 'n wêreld in Game Central Station, dit bekendgestel is in Kingdom Hearts Union χ. Dit is gebaseer op die Disney-fliek, Wreck-It Ralph.

Gekoppel aan Game Central Station, hierdie wêreld is die tuiste van Hero's Duty, 'n arcade-spel waarin sersant Calhoun sy troepe lei in die stryd teen Cy-Bugs, baie bose robotagtige insekte. Sommige onbeplande besoekers gly egter in die spel, sonder dat die dapper sersant dit besef.

Instellings en gebiedeEdit

Hierdie wêreld kan via Game Central Station binnegekom word en kan weer in die rigting van Game Central Station gelaat word.

StorielynEdit

Kingdom Hearts Union χ[Cross]Edit

Na gebeur van die Game Central Station, kom Ephemer by die Cy Bug-sektor om die Darklings te vind en te stop, wat met die Bugs in Daybreak Town verskyn.

Die speler en sy Chirithy volg Ralph na 'n nuwe ligging wat baie anders is as Niceland.[1] Ralph, wat ook daar opgedaag en aangetrek is as Space Marines, berei hom saam met verskeie ander gewapende soldate voor om teen die Cy-Bugs te veg, teenstanders wat baie verskillend is, maar net so vyandig is soos die harteloses.[2] Ralph, wat in die spel inmeng, word deur sersant Calhoun berispe.[3] Hy verneem dat die medalje wat hy soek, bo-op 'n hoë toring is en begin daarop klim om dit te wen. Die speler en sy Chirithy jaag agter hom.[4]

Intussen kom Felix aan, en nadat hy deur sersant Calhoun en haar soldate aangeval is, verduidelik hy dat hy net op soek is na Ralph. Ralph egter maak dit aan die bokant van die toring, waar hy die medalje ontvang waarna hy gesoek het. Wanneer hy egter vertrek, breek hy per ongeluk verskeie Cy-Bug-eiers en aktiveer dit sodat die Cy-Bugs kan uitbroei. Wanneer die speler en sy Chirthy opdaag, val een van die Cy-Bugs Ralph aan en as hy hom van sy gesig probeer trek, trap hy per ongeluk in 'n pendeltuig en vlieg dan weg met die Cy-Bug. Die speler en sy Chirithy word dan deur Cy-Bugs omring, maar sal binnekort ondersteun word deur Ephemer, wat voorheen 'n Darkling agtervolg het. Dan slaag hulle daarin om die Darkling vas te sit, maar kort daarna word dit deur 'n Cy-Bug geëet en die twee versmelt saam en hierdie Cy-Bug vlieg dan weg. Ephemer en die speler besluit om hom te jaag en begin hom agtervolg.[5]

KaraktersEdit

VyandeEdit

HeartlessEdit

AnderEdit

GalleryEdit

  1. Storie skakel Quest 886: Where's Ralph? Pt. 6
  3. Storie skakel Quest 893: Ralph! Pt. 1
  4. Storie skakel Quest 895: Ralph! Pt. 3
  5. Storie skakel Quest 900: Darkling Distress Pt. 2

Eksterne skakelsEdit