Namin%C3%A9_CGI_Talksprite.png Artikel Status: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 19.Feb 2020)
Moet asseblief nie verdere wysigings aan die artikel byvoeg nie, maar stel asseblief in kennis Pain88Diskussion oor jou redigeringversoek.
Rede vir redigering: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.
Voeg bekende inligting van Cursed Coach by die artikel.
Die laaste redigering was: 15.12.2019

User Pain88 (Sandra Ws) Porträt

Cursed Coach

Cursed Coach KHBBS

Cursed Coach KHBBSFM

UnversedBoss Unversedlogo
Katakana カースドキャリッジ
Romaji Kāsudo Kyarijji
Japanese Cursed Carriage
Tipe Unversed
Tuis Wêreld Kasteel van drome
Spel Kingdom Hearts Birth by Sleep
Music1
Extreme Encounters
Extreme Encounters KHBBS

Kingdom Hearts Birth by Sleep

Unversed come from negativity—in this case, that of Lady Tremaine and her two daughters. This wicked ride had a couple of neat tricks, like using its vines to generate Thornbites. It tried to attack Cinderella, but Aqua quickly put the brakes on that scheme.
Location HP EXP Str Def
Castle Of Dreams 242 0 7 3
Physical Fire Bliz. Thndr. Dark Other
x1.0 x1.0 x1.0 x1.0 x1.0 x1.0
Stun Freeze Mini Blind Ignite Confuse
x1.0 x0 x0 x0 x0 x0
Bind Poison Slow Stop Sleep Death
x0 x0 x0 x0 x0 x0
Zero Gravity Magnet Warp
x0 x0 x0
Rewards
Stroke of Midnight, Cinderella D-Link
Worlds
Castle of Dreams

1

2

Die Cursed Coach (afrikaans.: vervloekte koets) is 'n Unversed wat in Kingdom Hearts Birth by Sleep voorkom. Dit is een van die baas teenstander by Kasteel van drome en word deur Aqua beveg.

VerskyningEdit

Die Cursed Coach is 'n groot Unversed wat lyk soos 'n verwronge weergawe van die pampoen-coach van Aspoestertjie. Die hoofliggaam is 'n groot, donker oranje pampoen met 'n breë, krom mond met dun wit lippe en tande. Dit het 'n groot swart merke op dit wat skynbaar sy oë wees met die eerste oogopslag, maar die Unversed se werklike (rooi) oë is op die klein grys stam van die pampoen. Die pampoen het twee netelige, liggeel tentakels aan die sykante van sy lyf wat met liggeel en blou blomme getipeer is. Vier swart doringagtige wingerde krul as 'n groot "wiele" onder die pampoen in. Beide die valse oë van die Cursed Coach en sy werklike oë het 'n bedroefde uitdrukkings en die Unversed-embleem word onder sy mond vertoon.

In Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix kry die Cursed Coach 'n nuwe kleur. Die liggaam is nou turkoois, sy tentakels en "wiele" is geel-in-kleur, die blomme is geel en rooi en die stam is swart.

Die naam van die Cursed Coach is 'n duidelike verwysing na die verwronge voorkoms. Die koets is soortgelyk aan die misvormde pampoenwa van Aspoestertjie III: A Twist in Time, wat Lady Tremaine gebruik het om Aspoestertjie uit die paleis te stuur, terwyl Anastasia, vermom as Aspoestertjie, met die prins getroud.

StorielynEdit

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

Die Cursed Coach spruit uit die moorddadige jaloesie[1] van Lady Tremaine en haar twee dogters Anastasia en Drizella en val Cinderella en die Groothertog aan. Dit spruit nadat hulle agtergekom het dat Aspoestertjie se voet by die glaspantoffel pas, sodat die Groot Hertog (as ooggetuie) die Cursed Coach ontsnap en daarin slaag om Aqua van sy teenwoordigheid te waarsku. Aqua jaag tot Aspoestertjie se redding, en Lady Tremaine en haar twee dogters word deur een van die Cursed Coach se bomme getref, wat hy dit uit die lug laat reën. Aqua hou dan die Cursed Coach af, waardeur Aspoestertjie kan ontsnap.

StrategieEdit

Die stryd teen die Cursed Coach, aangesien dit een van die vroegste baasgevegte in die spel is, is ontwerp om die speler se kennis van Aqua se sterk en swak punte te toets. Dit is belangrik om te onthou dat Aqua voorkeur gee aan magie bo fisieke krag of spoed. Dit beteken dat alle vaardighede wat haar toegerus is, magies gebaseer moet wees vir maksimum skade. Aqua het ook toegang tot Shotlocks, D-Links en Command Styles, dus maak seker dat u die ekstra krag gebruik wat hierdie spesiale vaardighede verstandig verleen.

Aan die begin van die geveg, gebruik Lock-On onmiddellik, en maak die gaping tussen Aqua en die Unversed-baas toe deur gebruik te maak van 'n vinnige, lang aanval soos Barrier Surge, want hierdie aanval kan drie keer in een gebruik en om 'n beduidende hoeveelheid skade aan te gaan. Soos by die meeste baas, moet die speler dan na 'n treffer-en-hardloop-strategie oorgaan en die magiese bekwaamheid van Aqua gebruik, om die baas te verslaan in plaas van fisieke mag (magie sal ook toelaat dat Aqua effens buite die aanval van die baas bly en die meeste skade voorkom) terwyl hy nog steeds die Unversed slaan). Die Cursed Coach sal probeer om Aqua te ontsnap deur rond te loop op die slagveld net buite die aanvalsbereik, hou dus binne bereik deur 'n ketting Cartwheels te gebruik.

Wanneer die Cursed Coach om die slagveld begin spring, sal dit elke keer as dit land, skokgolwe skep. Hierdie skokgolwe het 'n relatiewe kort afstand en moet vermy word met 'n Cartwheel of geblokkeer met Barrier. Nadat Aqua genoeg skade aangerig het, sal die Cursed Coach stomgeslaan wees. Die speler kan dan die opdrag "omdraai" gebruik, wat sal veroorsaak dat Aqua die baas op sy rug laat draai (die baas sal broodnodige HP-pryse laat val onder ander klein belonings). Dit is die tyd om fisieke aanvalle te gebruik, veral dié wat lei tot Command Styles soos Spellweaver. Die speler moet egter versigtig wees, want die Unversed sal vinnig sy sintuie kry en wild begin rondvlieg terwyl hy 'n donker aura uitsteek, in die hoop om Aqua te beskadig. Tydens hierdie tyd, bly uit die aanval reeks en dodge met Cartwheel.

Namate die HP van die Cursed Coach afneem, sal dit sy groot maw oopmaak en Aqua probeer in te suig. Hierdie aanval kan vermy word as Aqua agter die Cursed Coach bly, maar as sy gevang word, tik vinnig op X om te ontsnap. Hierdie aanval kan vermy word as Aqua agter die Cursed Coach bly, maar as sy gevang word, tik vinnig op B x om te ontsnap. Fisiese aanvalle kan hier gebruik word as u versigtig is. As die Unversed-baas om die slagveld draai, gebruik Aqua eenvoudig Cartwheel om te ontwyk. As die Cursed Coach bo die grond hys, sal hy die dodelikste aanval gebruik, waar hy talle bomme op Aqua skiet. Ketting van verskeie Cartwheels aanmekaar om die baas te vermy, en moenie aanstootlike maneuvers aanwend nie. As die Cursed Coach die Thornbites kuit om Aqua af te lei, moet u hulle vermy en op die baas gefokus bly, aangesien die verslaan van die Thornbites slegs opsioneel is en nie 'n waardige beloning bied nie.

Rematches by die Mirage ArenaEdit

Wheels of MisfortuneEdit

Die Cursed Coach keer terug in die Mirage Arena, wat in die Wheels of Misfortune-wedstryd geveg word. Die Cursed Coach, wat as die finale baas dien nadat verskeie golwe van Unversed verslaan is, gebruik dieselfde aanvalle as in sy eerste stryd met Aqua; daarom kan dieselfde strategieë gebruik word om dit te verslaan. Die enigste verskille in hierdie stryd is die sterk verhoogde HP van die Unversed-baas, die moontlike teenwoordigheid van enige vriende (as die speler ko-op-modus kies), en die verhoogde krag van die speler se aanvalle. As die speler kies om die Cursed Coach as Terra of Ventus in die gesig te staar, moet hy slegs strategieë verander na een wat by die sterk en swak punte van 'n spesifieke karakter pas (onthou dat Terra ten gunste van brute sterkte, Aqua magie en Ventus spoed). Vanweë die aansienlike verhoogde krag van die speler en enige hulp wat die speler van vriende kan kry, kan die speler die Cursed Coach in die geleentheid "Wheels of Misfortune" relatief maklik verslaan en die geleentheid voltooi.

Villains' VendettaEdit

Die Cursed Coach maak 'n laaste voorkoms in die Villains se Vendetta-wedstryd. Dieselfde strategieë wat in vorige gevegte gebruik is, kan gebruik word om dit te verslaan. Die speler moet seker maak dat hul karakter op 'n relatiewe hoë vlak is, met hul kragtigste vaardighede toegerus. Dit sal nie net verseker dat die maksimum skade aan die baas toegedien word nie, maar ook dat die speler se karakter so min as moontlik skade neem. Onthou, soos altyd, Terra, Aqua en Ventus se verskillende vegstyle, maak gebruik van Command Styles en dies meer, en maak seker dat dit genees indien nodig.

AanvalleEdit

  • Wingerdstok sweep: Slaan spelers met sy doring vines.
  • Vine Spin: It spin rondom en slaan die spelers met sy doring vines.
  • Bounce: Dit gebruik sy doring wingerd-wiele as vere en spring rond om skokgolwe te skep.
  • Pampoen bomme: It gebruik sy wiele om in die lug te sweef en bomme van sy kop af te skiet.
  • Doring byt: It roep Thornbites op om die speler af te lei.
  • Swallow: It sit op sy plek en suig die speler in, vir 'n poging om hulle te vang. As dit suksesvol is, sal die Cursed Coach daarop kou. As die speler steeds op B x druk, sal die Cursed Coach hulle gouer vrylaat.

VideoEdit

Cursed Coach—Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix
Kingdom Hearts Birth By Sleep Cursed Coach Boss Fight (PS3 1080p)

Kingdom Hearts Birth By Sleep Cursed Coach Boss Fight (PS3 1080p)

GalleryEdit

Kommentaar en verwysingsEdit

  1. Anastasia: "Moeder, gaan jy hulle net laat gaan?" / Lady Tremaine: "No. Aspoestertjie sal in haar plek geplaas word."