FANDOM

Sandra W Pain88 Skaterdress(3) (3-1)

♥♥Geen foto beskikbaar op die oomblik nie. Sandra Ws (Pain88) poseer vir Kingdom Hearts♥♥

Confusion Strike KHBBS

Wanneer Confusion Strike in Kingdom Hearts Birth by Sleep gebruik word, draai en swaai die gebruiker die Keyblade; 'n streak wit energie verskyn wanneer die wapen geswaai word.

Confusion Strike (コンフュストライク Konfyu Sutoraiku, lett. "Confu Strike"), ook genoem Confusing Strike of Confu-Strike, is 'n vermoë of tegniek wat voorkom in Kingdom Hearts Re:Chain of Memories, Kingdom Hearts Birth by Sleep, en Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance. Dit laat die gebruiker toe om 'n aanval uit te voer wat vyande kan verwar.

Speletjie meganikaEdit

In Kingdom Hearts Re:Chain of Memories is Confu-Strike 'n vyand kaart-effek wat veroorsaak dat die aanvalle van die gebruiker vyande teen 'n sekere tempo verwar. Dit kos 65 CP om by die dek te voeg en duur 50 aanvalle. Terwyl Confu-Strike van effek is, is die gebruiker bestand teen vuur, ys, weerlig en spesiale aanvalle.

Confusion Strike 2 KHBBS

Terra gebruik die tegniek Confusion Strike in Kingdom Hearts Birth by Sleep.

In Kingdom Hearts Birth by Sleep is Confusion Strike 'n basiese aanvalopdrag waarmee die gebruiker 'n draai aanval kan uitvoer wat sommige vyande sal verwar. Dit neem een ​​gleuf in die Command Deck, het 'n maksimum vlak van 3 en 'n normale herlaaityd van 10 sekondes, en vul die Command Gauge met 25%.

In Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance is Confusing Strike 'n aanvalopdrag wat een gleuf in die Command Deck opneem en 'n herlaaityd van 14 sekondes het. Dit gee +1 aan Sterkte en +1 tot Magic wanneer dit aan 'n Dream Eater-resep gekoppel word.

Verkry van Confusing StrikeEdit

Kingdom Hearts Re:Chain of MemoriesEdit

  • Die Zexion vyand kaart het Confu-Strike as sy vermoë.
  • Die Black Fungus vyand kaart kan willekeurig Confu-Strike aktiveer.
  • Die Darkside vyand kaart kan naboots 'n vyand se Confu-Strike.

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

  • Aqua kan Confusion Strike in 'n skatkis op Maleficent se Troon verkry.
  • Terra, Ventus en Aqua kan Confusion Strike skep deur Command Melding.
  • Confusion Strike kan vir 450 munny by die Moogle winkel gekoop word sodra die kommando reeds elders verkry is.
  • Confusion Strike kan ontvang word as beloning van 'n teenstander by sy nederlaag.
  • Die Pete D-Link het Confusion Strike in sy vlak 0, vlak 1 en vlak 2 opdragdek.
  • Die Peter Pan D-Link het Confusion Strike Strike in sy vlak 0, vlak 1 en vlak 2 opdragdek.
  • Die Goofy D-Link het Confusion Strike Strike in sy vlak 0, vlak 1 en vlak 2 opdragdek.

GedaalEdit

Kingdom Hearts Birth By SleepEdit

FormulesEdit

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

Confusion Strike is 'n basisklas-aanvalopdrag wat deur drie verskillende formule saamgevoeg kan word, gelys in die Aanvalresep.

Gesintetiseerde opdragteEdit

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

Confusion Strike word gebruik om die volgende opdragte te meld:

Eksterne skakelsEdit