FANDOM

Hierdie artikel handel oor die magiese aanval.
Jy kan kyk die status effek..
Confuse KHBBS

Aqua gebruik die tegniek Confuse.

Confuse (コンフュ Konfyu) is 'n tegniek wat in Kingdom Hearts: Chain of Memories bekendgestel word. Dit laat die gebruiker toe omliggende vyande te verwar en veroorsaak dat hulle mekaar aanval.

Speletjie meganikaEdit

Confuse KHRECOM

Sora gebruik die tegniek Confuse.

In Kingdom Hearts: Chain of Memories is Confuse 'n toorkrag wat vyande tydelik verwar, sodat hulle minder gereeld aanval.
Die kaartkombinasie vir Confuse is:

Genie (card) + Tinker Bell (card) + Simba (card)
Genie + Tinker Bell + summon kaart

In Kingdom Hearts Birth by Sleep is Confuse 'n basiese magiese opdrag wat een gleuf in die Command Deck opneem, 'n maksimum vlak van 3 en 'n normale herlaaityd van 10 sekondes het, en die Command Gauge met 8% vul.

Debuff KHREC
Confuse KHREC

Data-Sora gebruik Confuse.

In Kingdom Hearts Re:coded is Confuse 'n magiese opdrag met 'n geheueverbruik van 14% en 'n herlaaityd van 30 sekondes. Behalwe dat hulle vyande verwar, doen dit ook 'n klein hoeveelheid skade.

In Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance, is Confuse 'n magiese opdrag wat 'n 100% kans het om vyande vir ses sekondes te verwar. Dit neem een ​​gleuf in die Command Deck op en het 'n normale herlaaityd van 16 sekondes. Dit gee +1 aan Magic wanneer dit aan 'n Dream Eater-resep gekoppel word.

Droom eter Stryd
I II III IV
Peepsta Hoo
Ghostabocky
Woeflower
Ducky Goose

Verkry van ConfuseEdit

Kingdom Hearts: Chain of MemoriesEdit

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

  • Terra, Ventus en Aqua kan Confuse as 'n beloning van 'n vyand ontvang.
  • Terra, Ventus en Aqua kan Confuse by 'n bonuspaneel op die Keyblade Board koop.
  • Terra, Ventus en Aqua kan Confuse by die kommandowinkel koop vir 100 munny sodra een wêreld voltooi is of die kommando reeds elders bekom is.

Kingdom Hearts Re:codedEdit

  • Data-Sora kan Confuse van 'n seldsame prysblok in die Mainstraat verkry.
  • Data-Sora kan Confuse verkry as 'n beloning vir die voltooi van Wonderland op die beginnersmodus.
  • Data-Sora kan Confuse verkry as 'n A beloning vir die voltooi van Wonderland op standaardmodus.
  • Data-Sora kan Confuse as 'n B beloning verkry vir die voltooi van Wonderland op trotse modus.
  • Data-Sora kan Confuse as die B beloning verkry vir die voltooi van die vyftienlaag-labirint op beginnermodus.
  • Data-Sora kan Confuse ontvang as 'n beloning van 'n teenstander by sy nederlaag.
  • Data-Sora kan Confuse by die winkel koop vir 800 munny nadat hulle Hollow Bastion I voltooi het.

GedaalEdit

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

Kingdom Hearts Re:codedEdit

  • Confuse: Black Fungus (2%, Beginnersmodus)
  • Confuse: Black Fungus (2%, Standaardmodus)

Gesintetiseerde opdragteEdit

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

Confuse word gebruik om die volgende opdragte te meld:

Kingdom Hearts Re:codedEdit

Confuse word gebruik om die volgende opdragte te omskep:

Sien ookEdit

  1. Die Archraven laat in 60% van die tyd 'n verwarring af, as die held 'n winkel vlak van 1 tot 4 het.

Eksterne skakelsEdit