FANDOM

Cinderella se bal toga KHBBS

Die voltooide bal toga vir Cinderella.

Cinderella se bal toga is 'n toga gevind in Kingdom Hearts Birth by Sleep. Ventus moet die nodige items binne die Tremaine Manor vind om dit te maak, sodat Cinderella met hierdie rok na die koning se bal kan gaan.

StorielynEdit

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

Cinderella (Verskeurde rok) KHBBS

Cinderella met haar bal toga wat deur haar stiefsusters geskeur is.

Eendag nooi die koning van die Kasteel van Drome alle ongetroude vroue uit die koninkryk na 'n bal om 'n bruid vir die prins te vind. Cinderella, wat die koninklike Ball wil bywoon, wil haar ma se ou rok in een wat geskik is vir haar om te dra, herstel, maar word deur Lady Tremaine weggeroep voordat sy die kans kry. Jaq, besef dat sy nooit die tyd sal hê om die rok op te los nie, vra Ventus om materiaal rondom haar huis in te samel sodat hulle dit vir haar kan doen. Nadat Ventus daarin geslaag het om 'n wit streep bymekaar te kry, 'n wit knoppie, 'n pienk stof, wit kant en pienk gare, besef Jaq dat die rok 'n pêrel mis en vra dat Ventus een vind. Hy sien 'n pêrel langs die slapende Lucifer, Lady Tremaine se huiskat, maar die kat word wakker om dit te kry. Jaq probeer om die kat van hom af te lei, maar hy misluk en word in groot gevaar en word deur Ventus gered. Hy veg Lucifer terwyl Jaq die pêrel terug na die rok neem. By die verslaan van Lucifer, maak Ventus en Jaq die rok klaar en bied dit aan Cinderella, wat haar pogings waardeer. Die rok word egter deur Cinderella se bose stiefsusters, Drizella en Anastasia, vernietig, voordat sy na die bal kan gaan.

Lys van materialeEdit

Voorwerp Naam Beskrywing Verkry
White Sash KHBBS
Wit streep
(白いリボン Shiroi Ribon, lit. "White Ribbon")
'N Mooi wit streep wat Jaq nodig het om Cinderella se rok te maak. Gevind op die top van 'n stapel bokse en boeke in die noordwestelike hoek op die vloer.
White Button KHBBS
Wit knoppie
(白いボタン Shiroi Botan)
'N Eenvoudige wit knoppie wat Jaq nodig het om Cinderella se rok te maak. Gevind op die tafel teen die noordmuur.
Pink Fabric KHBBS
Pienk Stof
(ピンクの布 Pinku no Nuno)
'N Stuk pienk materiaal wat Jaq nodig het om Cinderella se rok te maak. Gevind naby die noordoostelike hoek van die vloer
White Lace KHBBS
Wit Kant
(白いレース Shiroi Rēsu)
'N Stuk pragtige wit kant wat Jaq nodig het om Cinderella se rok te maak. Op die bank in die suidoostelike hoek gevind.
Pink Thread KHBBS
Pienk naaldwerk draad
(ピンクの糸 Pinku no Ito)
'N Spoel pienk naaldwerk draad wat Jaq nodig het om Cinderella se rok te maak. Gevind bo-op die boekrak in die suidweste hoek.
Pearl KHBBS
Pêrel 'N Pêrel wat geskei is van die Drisella-pêrelketting en dat Jacques die Cinderella-rok benodig.[1] In die middel van die naaldwerk kamer, bewaak deur Lucifer.

Meer besonderhedeEdit

  • Alhoewel dit nie in die spel genoem word nie, is dit eintlik 'n rok wat Cinderella se ma kort voor haar dood gelos het.
  • Die pêrel wat op die rok moet wees, is nie sigbaar op die rok nie, alhoewel dit eintlik daar moet wees.

  1. Aangesien hierdie spelitem nie in die menu verskyn nie, is hierdie beskrywing nie amptelik nie.

Eksterne skakelsEdit