FANDOM

Kingdom Hearts 358/2 Days
Centurion
Centurion KHD
"'N Uiters bekwame wapen met die sterkte om deur rotse te slaan."
Katakana センチュリオン
Rōmaji Senchurion
Statistiek
Sterkte Verdediging
Base Eenheid Ultima Base Eenheid
+88 +5 +15 +0 +5
Towerkuns Krit koers Krit Bonus
Base Eenheid Base Eenheid Base Eenheid
+32 +5 +12 +5 +19 +5
Vermoëns
1: Damage Control
2: Brick Wall
3: Alive 'n' Kicking
Verkry
Pandora's Gear ⑤ (Donald)

Kingdom Hearts 358/2 Days
Centurion+
Centurion KHD
"'N Opgradeerde Centurion.
Sterk genoeg om deur rotse te slaan. Baie kragtig."
Katakana センチュリオン+
Rōmaji Senchurion+
Statistiek
Sterkte Verdediging
Base Eenheid Ultima Base Eenheid
+95 +1 +15 +0 +1
Towerkuns Krit koers Krit Bonus
Base Eenheid Base Eenheid Base Eenheid
+32 +1 +12 +1 +19 +1
Vermoëns
1: Damage Control
2: Brick Wall
3: Alive 'n' Kicking
Verkry
Pandora's Gear+ ⑤ (Donald)

Die Centurion is 'n staf wat deur Donald Duck in Kingdom Hearts II Final Mix en Kingdom Hearts 358/2 Days aangewend kan word.

Dit kan na die Centurion+ opgegradeer word. Dit verteenwoordig Lexaeus en is ontwerp om soos sy Skysplitter te lyk.

OntwerpEdit

Centurion is ongeveer 'n meter lank en het 'n blou handvatsel so lank soos die lem. Die bopunt en onderkant van die handvatsel eindig met spikes wat ooreenstem met dié op die Nobody-logo. Die lem is meestal swart met 'n rooi rand en verskeie ander rooi patrone versier dit. Die bokant van die blad van Centurion buig merkbaar en die is plat en waaiers uit. Die onderrand van die lem is getand. Dit bevat ook 'n vreemde, vierkantige, liggeel handbeskerm aan die teenoorgestelde kant van die handvatsel as die lem. Hierdie handbeskermer is versier met swart lyne aan die hoeke en 'n dun, rooi "X" aan die bokant. Met inagneming van die grootte van die lem, kan hierdie beskerming as 'n teengewig dien. Die Centurion is byna heeltemal identies met Lexaeus se Skysplitter Axe Sword, behalwe vir die lengtes van die handvatsel en lem.

Die opgegradeerde Centurion+ is identies aan die normale Centurion, hoewel dit 'n ander kleurskema het. Die rooi gedeeltes van die lem is nou rooi-violet. Die punte van die handvatsel aan die bokant en onderkant word liggoud, terwyl die handvatsel self grys word. Die swart gedeeltes teenwoordig op die Centurion word oranje op die Centurion+. Uiteindelik word die liggoud handwag swart op hierdie weergawe van die wapen.

Speletjie meganikaEdit

Donald kan dit as 'n wapen toerus in die multiplayer-modus van Kingdom Hearts 358/2 Days deur Pandora's Gear of die Pandora's Gear+ toe te rus. Die grondkombinasie bestaan ​​uit 'n horisontale skuins staking van links na regs, gevolg deur 'n vertikale afwaartse skuins staking. Die lugkombinasie is 'n vertikale skuins staking na onder, gevolg deur 'n vertikale skuins staking na bo.

Formules vir die sinteseEdit

Kingdom Hearts II Final MixEdit

Die formule Strength Beyond Strength word deur Lexaeus Absent Silhouette laat val. Die Centurion is 'n rang S sintese-item wat 51 EXP bied, en die opgradering daarvan is die Centurion+ formule.

Die formule Strength Beyond Strength word deur Lexaeus Absent Silhouette laat val. Die Centurion+ is 'n rang S sintese-item wat 51 EXP bied, en is 'n opgradering van die Centurion-formule.

GalleryEdit

Centurion
Centurion+

Sien ookEdit

Eksterne skakelsEdit