Namin%C3%A9_CGI_Talksprite.png Artikel Status: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 6.Jul 2020)
Moet asseblief nie verdere wysigings aan die artikel byvoeg nie, maar stel asseblief in kennis Pain88Diskussion oor jou redigeringversoek.
Rede vir redigering: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.
Voeg bekende inligting van Catastrochorus by die artikel.
Die laaste redigering was: 10.03.2020

User Pain88 (Sandra Ws) Porträt

Catastrochorus
Sandra Ws Pain88 Skaterdress
♥♥Geen foto beskikbaar op die oomblik nie.♥♥
Wil jy met my veg? Ek sou dit dink oor twee keer. -Sandra Ws (Gebruiker:Pain88-
HeartlessBoss Heartless Emblem
Katakana カラミティコーラス
Romaji Karamiti Kōrasu
Japanese Calamity Chorus
Tipe Emblem Heartless
Tuis Wêreld San Fransokyo
Spel Kingdom Hearts III

Kingdom Hearts III

What's worse than a Heartless? Try three of them, fused into one weird body.

Stomping feet and gnashing teeth, an active volcano spewing fire, plus a thundercloud tail raining lightning bolts left and right added up to one bad day in San Fransokyo.

1

2

Location HP Strength Defense EXP
San Fransokyo 2280 52 26 0
Keyblade Graveyard
(Battlegate 13)
2280 73 37 0
Physical Fire Blizzard Thunder Water
×1.0 ×1.0[1]/×0[2] ×1.0 ×1.0[3]/×0[4] ×1.0[5]/×1.5[2]/×0.7[4]
Aero Dark Neutral Rapid-fire
×1.0[3]/×1.5[4] ×1.0 ×1.0 ×0.5
Freeze Electrify Stun Hunny
Reaction
Endurance
Revenge
Value
Attraction
Magnification
Damage
Limit
40[6]/—[7] ×0.5

Rewards
Sora: Thundaga (San Fransokyo)
World(s)
San Fransokyo, Keyblade Graveyard

'N Catastrochorus is 'n Embleem Hartlose wat in Kingdom Hearts III voorkom. Hy is reg aan die begin een van die baas teenstander vir Sora in die wêreld San Fransokyo.

VerskyningEdit

Hierdie afdeling van die artikel is 'n Saadjie. Jy kan help deur dit uit te brei..Blue Rhapsody KHCOM

StorielynEdit

Kingdom Hearts IIIEdit

Terwyl Sora, Donald en Goofy die nuut opgegradeerde Big Hero 6 help om Heartless aan te val, wat San Fransokyo aanval, spring 'n Catastrochorus in die middel van die straat in. Terwyl die mindere Heartless nog die stad aanval, vernietig Sora, Donald en Goofy die Catastrochorus, terwyl Big Hero 6 vir die ander Heartless sorg.

StrategieEdit

Die Catastrochorus is 'n mengsel van drie hartelose, en verskillende dele van sy liggaam is kwesbaar op verskillende tye van die geveg.

Aan die begin van die geveg is die dinosourus die aktiewe deel, en daarom moet die hoof van die baas geteiken word. Gedurende hierdie fase val dit hoofsaaklik met tande aan en hy sak vorentoe. As hy sy kop laat sak, kry hy 'n pantsermeter en word die vulkaan op sy rug aktief. Hierdie een maak balle van vuur-reën rondom die Catastrochorus, terwyl die kop in staat is om vlamme te spoeg. Gebruik al jou arsenaal om die wapenrusting van die baas uit te skakel, hetsy deur middel van aanvalle of deur op die baas se rug te ry, anders sal hy nie stop sy hondsdol aanval.

Sodra die wapenrusting gebreek is, wissel die baas tussen twee fases: óf die dinosourus neem beheer en hy gaan voort om aan te val deur te beweeg soos aan die begin van die geveg, óf die vulkaan neem oor en ontsteek klippe en laat dit reën. In die tweede scenario hou die Catastrochorus op om te beweeg, en met ligpunte kan u maklik op sy rug klim om die vulkaan te tref.

Tydens die geveg in San Fransokyo, wanneer slegs 30% van sy HP meter oorbly, teleporteer hy op die dak van 'n nabygeleë wolkekrabber. Volg die aanwyser op die AR-helm en let op vyande, en weerligstakings, wat deur die Catastrochorus veroorsaak op pad is. As u daarby aansluit, is die kop en die vulkaan albei onaktief, en hierdie keer is die baas se stert u hoofdoel. Let ook op die ander hartelose teenstanders rondom u, maar oor die algemeen is die oorwinning op hande.

Tydens die bestryding via Battlegate 13 word hierdie laaste fase onmiddellik ontketen wanneer die baas 30% HP bereik, maar hy teleporteer nie; sodat jy kan aanhou veg sodra die stert jou belangrikste teiken word.

VideosEdit

Catastrochorus—Kingdom Hearts III
Kingdom Hearts III Catastrochorus - Boss Fight 16 1080p 60fps

Kingdom Hearts III Catastrochorus - Boss Fight 16 1080p 60fps

Kommentaar en verwysingsEdit

  1. Head and tail
  2. 2,0 2,1 Volcano
  3. 3,0 3,1 Head and volcano
  4. 4,0 4,1 4,2 Tail
  5. Head
  6. Normal mode
  7. Armored mode