FANDOM

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 14.Des 2019)
Rede vir redigering: Hierdie artikel Candy Kingdom is Onder Konstruksie.
Voeg voorheen bekende inligting by die artikel.

Candy Kingdom is 'n wêreld in Game Central Station, dit bekendgestel is in Kingdom Hearts Union χ. Dit is gebaseer op die Disney-fliek, Wreck-It Ralph.

Verbind met Game Central Station, is hierdie wêreld die plek van Sugar Rush, 'n arcade spel waarin Vanellope von Schweetz haar droom as 'n renjaer wil verwesenlik, terwyl Ralph, wat in hierdie wêreld land met 'n Cy-Bug, sy verlore heldemedalje terug wil hê.

Instellings en gebiedeEdit

Hierdie wêreld is toeganklik via Game Central Station en kan weer in die rigting van Game Central Station gelaat word. Speelbaar is tot dusver slegs die Candy Forrest in die Japanese weergawe.

StorielynEdit

Kingdom Hearts Union χ[Cross]Edit

Ralph beland met 'n shuttle in die wêreld Candy Kingdom. Dit lei tot 'n crash landing en Ralph en 'n Cy-Bug word uitgegooi. Die Cy-Bug verdwyn in die sagte grond, wat lyk of dit bestaan ​​uit gesmelte lekkergoedmassa, terwyl Ralph aan 'n suikerrietboom kan vasklou. Hy ontdek dan sy verlore heldemedalje wat aan 'n tak hang. Terwyl hy voorberei om op te klim om sy medalje te verwerf, word hy begroet deur 'n dogtertjie wat die medalje neem en daarmee wil wegkom. Intussen is Calhoun en Felix in die Game Central Station en besluit hulle na 'n kort bespreking om Ralph en die Cy Bug na te jaag en gaan hulle die ingang van die Sugar Rush stasie binne. Intussen het die speler bereik die twee en hy sien hulle op 'n shuttle staande as hulle vlieg deur die ingang tonnel hierdie stasie nie. Die speler besluit dan om die twee te volg, en hy kom die wêreld binne en beland in Candy Forest. Saam met sy Chirithy dan vind hy die verwoeste shuttle van Ralph. Terwyl die speler deur die bos sukkel, hang Ralph steeds aan sy tak en sê hy vir Vanellope dat hierdie medalje sy kaartjie vir 'n beter lewe is, en Vanellope vertel dat dit ook van toepassing is op haar en sy vertrek saam met haar, en laat die woedende Ralph terug, wat haar vertel dat hy haar sal vind. Vanellope probeer dan om die bos te verlaat en die renbaan agter dit te bereik, maar versuim as gevolg van die glitch van die verlaat van die bos. Dan ontmoet sy die speler en stel homself aan hom voor en vertel hom ook van haar passie om 'n renjaer te word. Dan vra sy die speler om sy hulp om haar in staat te stel om die renbaan te bereik.[1]

KaraktersEdit

VyandeEdit

HeartlessEdit

AnderEdit

GalleryEdit

Eksterne skakelsEdit