FANDOM

Buzzerfly

Buzzerfly (Sora's Side) KH3D

Buzzerfly (Riku's Side) KH3D

Tydens die duik na La Cité des Cloches vir Riku en vir Sora in die wêreld wat nooit was nie.
DreamEaterBoss Symbol - Dream Eater (Nightmare)
Katakana ハチ
Romaji Hachi
Tipe Nightmare Dream Eater
Tuis Wêreld La Cité des Cloches
The World That Never Was
Spel Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance
Music1
Wild Blue
Wild Blue KH3D

1

2

Die Buzzerfly is 'n Droom Eter wat verskyn in Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance.

Dit dien as 'n minion vir die Koningin Buzzerfly tydens Riku's Dive na La Cité des Cloches en Sora se duik na die wêreld wat nooit was nie.

OntwikkelingEdit

Die Buzzerfly is oorspronklik geskep as 'n veel kleiner gemeenskaplike Dream Eater voordat dit weer as 'n Dive Mode-baas ingevoer word. Tydens die geveg het die Buzzerfly in die oog van 'n naald gesit en soos 'n opwaartse gespring.[1]

VoorkomsEdit

Die Buzzerfly is 'n algemene baster van 'n vlinder en 'n by. Dit is korter en stotteriger as die Koningin Buzzerfly, met 'n vereenvoudigde kleurskema. Dit is amper uilagtig in voorkoms, met 'n booragtige stinger en 'n plomp buik.

Hachi (蜂) is die Japannese woord vir bye.

Sien ookEdit

  1. Kingdom Hearts 3D Ultimania: Mamoru Ohashi: "Natuurlik, halfpad deur ontwikkeling is baie Droom Eaters verwyder tot my uiterste hartseer. Onder hulle was Koningin Buzzerfly, wat as 'n normale klein vyand begin het en toe verwyder is, maar toe die duikbaas 'n wonderbaarlike herstel gemaak het wat amper skaars gebeur het. By the way, wanneer dit klein was, dit aangeval deur sit in die oog van die naald en draai soos 'n top."

Eksterne skakelsEdit