FANDOM

(Oop)
Voeg bekende inligting van Boo by die artikel.

Boo
Sandra W Pain88 Skaterdress(2)

"♥♥Geen beeld beskikbaar op die oomblik nie.
Bly hier. Sandra sal terug wees. —Sandra Ws (Gebruiker Pain88)♥♥—
"
Somebody Emblem
Katakana ブー

Romaji

Tipe Somebody

Stem akteurs (Ja:) Airi Inoue (gearchiveerde klank)
(En:) Mary Gibbs (gearchiveerde klank)

Home Wêreld Onbekend
Monstropolis

Rol Neutrale

Oorsprong Monsters, Inc.

Speletjie Kingdom Hearts III

Boo

Kingdom Hearts III
Monsters, Inc. (2001)

A brave little human girl with boundless curiosity. She enjoys playing with Mike and Sulley on her occasional visits to Monsters, Incorporated.

"Mike Wazowski! Mike Wazowski"
—Boo het verkeerd identifiseer Donald Duck as Mike Wazowski.

Boo is 'n karakter wat in Kingdom Hearts III verskyn. Sy verskyn in Monstropolis, maar is oorspronklik van 'n onbekende wêreld.[1] Sy het sy oorsprong in die Disney/Pixar-rolprent, Monsters, Inc. van 2001.

Boo is 'n klein dogtertjie wat een of ander manier daarin geslaag het om Monstropolis per ongeluk te infiltreer. Sulley en Mike besluit om haar te beskerm totdat sy huis toe kan gaan.

VerskyningEdit

Boo is 'n klein dogtertjie met rooskleurige vel en swart kort hare wat sy aan twee kort vlegsels vasgebind het. Haar hare is gestileer vir 'n ponie-haarstyl en bedek ook haar voorkop. Sy het groot swart oë en dun lippe en 'n smal neus. As 'n klere dra sy 'n knie-lengte pienk gekleurde hemp oor 'n perskleurige broek. Haar skoene is in die ware sin van die woord huis-kouse of huis-sokkies en is wit.

PersoonlikheidEdit

StorielynEdit

Kingdom Hearts IIIEdit

GalleryEdit

OorsprongEdit

Boo is 'n klein dogtertjie en het vir die eerste keer in die Disney/Pixar-animasie Monsters, Inc. vanaf 2001 verskyn. Boo is nie haar regte naam nie, maar bloot 'n bynaam wat deur Sulley aan haar gegee word. Boo gaan deur 'n ongelukkige gebeurtenis aan die kant van Sulley na Monstropolis. Terwyl Mike en Sulley probeer om van die kind ontslae te raak sonder om aandag te trek, ontwikkel Sulley uiteindelik 'n warm verhouding met die meisie wat hy Boo noem. Mike dink dit meer rasioneel, maar Sulley deurslag gee nie en saam kan hulle Boo red van 'n dreigende situasie en hulle bring haar terug na haar kwekery.

  1. Kingdom Hearts III, Mike Wazowski: "Dit is soort van 'n lang storie...maar Boo is van 'n ander wêreld..."

Eksterne skakelsEdit