latest?cb=20130731205729&path-prefix=de Artikel Status: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.

(Oop)
Voeg voorheen bekende inligting van Kingdom Hearts χ by die artikel..

User Pain88 (Sandra Ws) Porträt.jpg

Die Blue Trident Tail (in Afrikaans Blou Tridentstert) is 'n Embleem hartelose wat verskyn in Kingdom Hearts χ as 'n raidbaas.[1]

Voorkoms[edit | edit source]

Die Blue Trident Tail is 'n ander variant van die Trident Tail en lyk dieselfde in voorkoms, maar verskil van sy blou kleurskema. In die geval van die Blou Tridentstert, is die onderste kant getinte donkerblou. Sy oë is geel van kleur en lyk soos die tipiese antennagtige wenke wat op die koppe van ander Heartless mense is. Die rooi en swart Heartless embleem is aan sy linkerkant, geplaas 'n bietjie agter sy vinne. Kenmerkend is sy stert, wat die vorm van 'n trident het. In vergelyking met die Omega-weergawe is die punt van sy stert effens korter.

Statistik[edit | edit source]

Kingdom Hearts χ
Raid baas
LV HP UCX Typ
1 5250000 Magic Gem KHX.png

Strategie[edit | edit source]

Die Blue Trident Tail verskyn tydens sekere geleenthede. By die gebruik van die Lady Luck Sleutel-swaard reageer hy baie kwesbaar.

Kommentaar en verwysings[edit | edit source]

  1. In die variasies van rooi, groen en blou, word dit eers tydens die kaartversterkings gebeurtenis aangetref.

Eksterne skakels[edit | edit source]