FANDOM

Sandra W Pain88 Skaterdress(3) (3-2)

♥♥Geen foto beskikbaar op die oomblik nie. Sandra Ws (Pain88) poseer vir Kingdom Hearts♥♥

Blitz KHBBS

Aqua gebruik die tegniek Blitz in Radiant Garden.

Blitz (ファイナルブレイク Fainaru Bureiku, lett. "Final Break") is 'n tegniek wat in Kingdom Hearts bekendgestel is. Dit laat die gebruiker toe om een ​​of meer oorhoofse springaanvalle met die Keyblade uit te voer, wat fisieke skade aanrig.

Speletjie meganikaEdit

In Kingdom Hearts is Blitz 'n gevegsvermoë wat aan Sora 'n kombinasie-afwerking gee waarin hy 'n enkele springaanval met die Keyblade uitvoer. Dit kos 3 AP vir toerusting, 2 AP vir toerusting in Kingdom Hearts Final Mix. Nadat hy die teiken bereik het, neem Sora 26 Frames om te herstel (0,9 sekondes).

Blitz KHRECOM

In Kingdom Hearts: Chain of Memories is Blitz 'n aanvalle sleight. Na die aanvanklike aanval word tot twee addisionele aanvalle bygevoeg deur B t te druk wanneer dit in Kingdom Hearts Re:Chain of Memories gevra word. Die kaartkombinasie vir Blitz is:

Kingdom Key (card) + Three Wishes (card) + Crabclaw (card) (10-15)
Drie aanvalskaarte van verskillende tipes.

In Kingdom Hearts Birth by Sleep is Blitz 'n basiese aanval opdrag wat een gleuf in die Command Deck opneem, 'n maksimum vlak van 4 het, 'n normale herlaaityd van 15 sekondes het en die Command Gauge met 15% vul. Na die aanvanklike aanval word tot twee bykomende aanvalle bygevoeg deur B t te druk wanneer dit gevra word. Dit het 'n Command winkel-waarde van 1200 munny.

In Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance is Blitz 'n aanvalopdrag, wat deur Sora gebruik kan word. Dit neem een gleuf in die Command Deck op en het 'n herlaaityd van 22 sekondes. Dit gee +3 aan Sterkte wanneer dit aan 'n Dream Eater-resep gekoppel word.

In Kingdom Hearts Union χ is Blitz 'n spesiale aanval op 'n enkele vyand. Dit kos 1 spesiale aanval meter om uit te voer. Dit berokken skade in ruil vir verdediging.

Blitz Rarity Base •• ••• •••• ••••• Hits
+4 5★ x2.48
- 3.20
x2.58
- 3.30
x2.68
- 3.40
x2.78
- 3.50
7
+5 6★ x2.58
- 3.30
x2.68
- 3.40
x2.78
- 3.50
x2.88
- 3.60
x2.98
- 3.70
x3.08
- 3.80
15

Verkry van BlitzEdit

Kingdom HeartsEdit

Kingdom Hearts Final MixEdit

  • Sora verkry Blitz op vlak 33 met die Dream Sword, op vlak 60 met die Dream Shield, en op vlak 78 met die Dream Rod.

Kingdom Hearts: Chain of MemoriesEdit

  • Sora kan Blitz verkry as hy vlak 17 bereik.

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

Kingdom Hearts Union χEdit

  • Blitz +4 is die spesiale aanval vir medalje 460: SP Xion (Slegs Japanese weergawe).
  • Blitz +5 is die spesiale aanval vir medalje 437: SP Xion.

GedaalEdit

Kingdom Hearts Birth By SleepEdit

FormulesEdit

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

Blitz is 'n basiese aanvalopdrag wat deur drie verskillende formule saamgevoeg kan word, gelys in die Aanval-resep.

  • Die eerste formule kan deur Aqua vermeng word, en is 'n type L-formule, wat 'n 10% -kans het om na Time Splicer te omskep.
  • Die tweede formule kan deur Terra, Aqua en Ventus vermeng word, en is 'n type H-formule, wat 'n 10% -kans het om na Ars Arcanum te omskep wanneer Ventus dit smelt.
  • Die derde formule kan deur Terra, Aqua en Ventus vermeng word, en is 'n type G-formule, wat 'n 10% -kans het om na Time Splicer te omskep wanneer Aqua of Ventus dit smelt.

Gesintetiseerde opdragteEdit

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

Blitz word gebruik om die volgende opdragte te meld:

Ander verskyningsEdit

Kingdom Hearts IIEdit

Sora se standaardkombinasie-afwerking teen 'n enkele teiken lyk soos Blitz, net hy draai in 'n kloksgewyse beweging teenoor die kloksgewys, en hy doen ook 'n volle draai.

Sien ookEdit

  1. Die Sonic Blaster daal 5% van die tyd 'n Blitz as die held 'n Shop-vlak van 7 of 8 het.

Eksterne skakelsEdit