FANDOM

Sandra Weiss im Bikini 01

♥♥Geen foto beskikbaar op die oomblik nie. Sandra Ws (Pain88) poseer vir Kingdom Hearts♥♥

Blackout KHBBS

In Kingdom Hearts Birth by Sleep skep Blackout 'n golf van swart en blou energie wat die visie van alle vyande waaraan dit raak, vertroebel.

Blackout (ブラックアウト Burakkuauto) is 'n tegniek wat in Kingdom Hearts Birth by Sleep en Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance verskyn. Dit stel die gebruiker in staat om vyande rondom te verblind om hulle te keer om aan te val.

Speletjie meganikaEdit

In Kingdom Hearts Birth by Sleep is Blackout 'n gevorderde magiese opdrag wat een gleuf in die Command Deck opneem, 'n maksimum vlak van 3 en 'n normale herlaaityd van 10 sekondes het en die Command Gauge met 8% vul.

In Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance is Blackout 'n magiese opdrag wat een gleuf in die Command Deck gebruik en 'n herlaaityd van 16 sekondes het. Dit verleen +2 aan magic wanneer dit aan 'n Dream Eater-resep gekoppel is.

Droom eter Stryd
I II III IV
Cyber Yog
Woeflower
Skelterwild
Drak Quack
Keeba Tiger

Verkry van BlackoutEdit

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

Kingdom Hearts Birth by Sleep Final MixEdit

GedaalEdit

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

FormulesEdit

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

Blackout is 'n gevorderde magiese opdrag wat deur drie verskillende formule saamgevoeg kan word, gelys in die Mega Magic-resep.

  • Die eerste formule kan deur Terra, Aqua en Ventus vermeng word, en is 'n type D-formule.
  • Die tweede formule kan deur Terra, Aqua en Ventus vermeng word, en is 'n type P-formule.
  • Die derde formule kan deur Terra, Aqua en Ventus vermeng word, en is 'n type L-formule.

Gesintetiseerde opdragteEdit

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

Blackout word gebruik om die volgende opdragte te meld:

Eksterne skakelsEdit